Kapitoly článku:
Využití jednotlivých částí pohonné jednotky
Tým |
Motor |
Jezdec |
ICE |
TC |
MGU-H |
MGU-K |
ES |
CE |
Mercedes |
Mercedes |
Lewis Hamilton |
6 |
8 |
8 |
6 |
5 |
5 |
Mercedes |
Mercedes |
Nico Rosberg |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
Ferrari |
Ferrari |
Sebastian Vettel |
6 |
6 |
6 |
5 |
5 |
5 |
Ferrari |
Ferrari |
Kimi Räikkönen |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
Williams |
Mercedes |
Felipe Massa |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
Williams |
Mercedes |
Valtteri Bottas |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
Red Bull |
TAG Heuer |
Daniel Ricciardo |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
Red Bull |
TAG Heuer |
Max Verstappen |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
Force India |
Mercedes |
Nico Hülkenberg |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
Force India |
Mercedes |
Sergio Pérez |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
Renault |
Renault |
Kevin Magnusen |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
Renault |
Renault |
Jolyon Palmer |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
Toro Rosso |
Ferrari 2015 |
Daniil Kvjat |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
Toro Rosso |
Ferrari 2015 |
Carlos Sainz |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
Sauber |
Ferrari |
Marcus Ericsson |
5 |
6 |
4 |
4 |
4 |
4 |
Sauber |
Ferrari |
Felipe Nasr |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
McLaren |
Honda |
Fernando Alonso |
8 |
9 |
9 |
7 |
7 |
7 |
McLaren |
Honda |
Jenson Button |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
Manor |
Mercedes |
Pascal Wehrlein |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
Manor |
Mercedes |
Esteban Ocon |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
Haas |
Ferrari |
Romain Grosjean |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
Haas |
Ferrari |
Esteban Gutiérrez |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
Aktualizace: Před GP Abú Dhabí (24. listopadu 2016)
Každý jezdec má k dispozici na sezónu 5 části pohonné jednotky. Při nasazení 6. části následuje penalizace odsunu o 10. míst pro závod, v němž byla tato část nasazena. Při nasazení další 6. části pak penalizace o 5 míst. Při nasazení první 7. části se vše opakuje.
Zkratky:
- ICE: spalovací motor
- TC: turbodmychadlo
- MGU-K: motorgenerátor pro rekuperaci kinetické energie
- MGU-H: motorgenerátor pro rekuperaci tepelné energie
- ES: úložiště energie (baterie)
- CE: elektronika pohonné jednotky