Společnost Heineken se včera stala oficiálním globálním partnerem formule 1. Předpokládá se, že smlouva má hodnotu 250 milionů dolarů.
„Je to dobré. Rádi lákáme velké značky a tohle je velká značka,“ uvedl Ecclestone pro Motorsport.com. „Jsem velmi, velmi šťastný samozřejmě. Je to dobré i pro naše další značky, vzájemně si pomohou. Nemá to nic společného s penězi. O to nejde. Rádi bychom je přivítali, i kdyby nám neplatili!“
Sociální sítě
Formule 1 velmi dlouho odolávala sociálním sítím. V poslední době se ale situace mění a F1 je aktivní na Twitteru, Facebooku či Youtube. Heineken by v tom mohl ještě více pomoci.
„Začal jsem se o to obecně více zajímat už před Heinekenem,“ potvrdil Ecclestone. „Ale oni mě ještě trochu probudí. Nikdy jsem tomu nevěnoval pozornost a nevěřil, že to bude dělat to, co lidé říkají, že to dělá. Počkejme a uvidíme, ale jsem rád, že s nimi můžeme spolupracovat.“
Monza
Heineken bude nejen partnerem F1 jako takové ale rovněž sponzorem některých velkých cen. Tou první bude GP Itálie. V Monze stále nemají smlouvu na další léta. Může příhod Heinekenu pomoci?
„Pravděpodobně to pomůže. Oni potřebuji trochu více pomoci… v Itálii je to vše velmi politické. Letos budeme v Itálii určitě, pak to záleží na nich. Pero mají.“
Foto: Getty Images / Mark Thompson