Na jezdce a inženýry čeká letos v Brazílii s trochou nadsázky smrtící kombinace.
Týmy mají letos občas problém najít vhodné nastavení pro svůj vůz. V Brazílii to bude ještě složitější.
V Austinu i Mexiku jsme měli na trati nový povrch. Týkalo se to ale jen částí okruhu. Na Interlagosu je nový povrch všude – na celém okruhu o délce 4 309 metrů a také v boxové uličce.
Nový povrch má tendenci se „potit“, a tak byl důkladně vyčištěn pomocí vysokotlakého vodního mycího systému.
Vloni Pirelli přivezlo do Brazílie směsi C4, C3 a C2, takže střední cestu. Letos ale přivezlo o jeden stupeň měkčí výběr: C5, C4, C3.
Už také složité (chcete-li neznámé) podmínky komplikuje fakt, že nás čeká další víkend se sprintem. Jezdci tak budou mít k dispozici jen jeden trénink. Na druhou stranu mohou v samotném sprintu získat cenná data a do kvalifikace změnit nastavení.
Situaci může také zkomplikovat počasí. Zejména v neděli nelze vyloučit déšť.