Nový obchodní šéf F1 se chce zaměřit na 4 věci

Nový obchodní šéf F1 se chce zaměřit na 4 věci

Nový obchodní šéf formule 1 Sean Bratches poskytl první rozhovor. Jaké jsou jeho plány?

Sean Bratches působil dříve v ESPN, takže problematiku sportu a sportovních televizních programů zná více než dobře.

„Existují čtyři věci, na které se hodlám zaměřit,“ uvedl pro CNN. „Tou první je brand. Značka je vstupním bodem pro každou společnost, jakoukoliv značku, jakýkoliv sport. Budeme se snažit pochopit značku.“

„Chystáme se ji vyleštit, povýšit. To bude skutečně zásadní pro to, co děláme. Umožní nám to vstoupit na nové trhy a dostat z nich to, co bychom mohli dostat z komerčního hlediska od sponzorů a majitelů práv k promotérům.“

„Druhou věcí je digitální svět. Myslím, že v digitálním prostoru existuje obrovská příležitost k přebudování digitálních produktů, které jsou dnes v F1 a k zapojení fanoušků zcela novým způsobem.“

„Třetí je vytvořit mnohem více demokratický způsob, pokud jde o to, jak přistupujeme k našim partnerům — od týmů, sponzorů, promotérů až po držitele práv. “

„A poslední je závodní zážitek. Vytvořit lepší zážitek ze závodu. Fanoušci na okruhu a u televize jsou obrovskou příležitostí.

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Doporučujeme

Články odjinud