Pirelli říká, že chce zachovat současnou podívanou na trati, a proto zadní pneumatiky upraví jen s minimálními dopady na jejich vlastnosti.
Ve středu Pirelli oficiálně oznámilo, že upravené zadní pneumatiky přiveze do Montrealu jen na testování, zatímco pro závodní víkend týmy dostanou super měkkou a měkkou směs v letošní původní specifikaci.
"Tyto nové pneumatiky budou do Kanady přivezeny jako experimentální pro volné tréninky, jak to umožňují současná pravidla. Každý jezdec dostane dvě sady této nové střední směsi k použití jen v pátečních trénincích," upřesnilo.
Upravené zadní pneumatiky budou mít kevlarový pás místo kovového a Pirelli věří, že rozložení sil ve startovním poli neovlivní.
"Na základě zpětné vazby od týmů a jezdců bude nová specifikace pneumatik pak připravena k nasazení od britské Grand Prix na konci června a bude používána až do konce roku."
"Cílem zavedení nové pneumatiky je zamezení oddělování běhounu od struktury. Ale charakteristiky výkonu a opotřebení nové pneumatiky nebudou významně jiné, cílem je zachovat podívanou a strategický element u všech závodů."