Nové plány formule 1: Duha zmizí, kampaň WeRaceAsOne ale pokračuje

Formule 1 bude i letos pokračovat v kampani #WeRaceAsOne. Duhová loga ale zmizí.

Formule 1 vloni představila iniciativu #WeRaceAsOne, ve které chtěla řešit dva klíčové problémy – boj s koronavirem a boj proti rasismu a za větší rozmanitost. Na safety caru, okruzích, boxech i vozech všech týmů se objevilo duhové logo kampaně. Letos už ho neuvidíme. Samotná kampaň ale bude pokračovat, i když v pozměněné podobě.

F1 se chce zaměřit na tři pilíře: udržitelnost, rozmanitost a začlenění a komunitu.

F1 vloni také rezervovala čas před startem závodu, ve kterém jezdci poklekli, nebo mohli jiným způsobem vyjádřit svou podporu. Tento slot bude k dispozici i letos.

„Plánujeme zahrnout okamžik před startem každého závodu v této sezóně, abychom ukázali naši jednotnou podporu důležitým problémům. Budeme o tom diskutovat s jezdci a týmy před začátkem sezóny,“ uvádí F1.

V rámci nového závazku se chce F1 zaměřit na celkem devět oblastí. Najdeme tam snahu o udržitelné palivo, snížení množství plastových láhví a jednorázových příborů v paddocku. Dále stáže pro nedostatečně zastoupené skupiny, financování stipendií pro talentované studenty ze znevýhodněného prostředí, ale třeba také podporu W Series.

Další článek: Jak vypadaly prezentace vozů a týmů v uplynulých letech? [galerie]

18:05 | Aktualizace: Alonso se nezúčastní prezentace (otázek a odpovědí médiím) při prezentaci vozu Alpine kvůli cestovním omezením.
17:44 | Na Eurosportu 2 začíná první letošní závod formule E.
17:07 | Fernando Alonso se nezúčastní prezentace Alpine a navazujících rozhovorů. Alpine píše o hygienických důvodech. Není zřejmé, zda jde o cestovní restrikce nebo to souvisí s jeho nedávnou nehodou.
11:50 | Pirelli bude sponzorem závodu v Imole. Celý název závodu tak bude: Formula 1 Pirelli Gran Premio del Made in Italy e dell’Emilia Romagna