Nové okruhy by mohly být navrhovány s pomocí simulátoru předjíždění

caterham  |  12. 01. 2019 19:38

Zrusit KERS, respektive omezit jen na par pokusu v zavode..

Fernando Alonso redbull27  |  12. 01. 2019 17:50

Nějaká složitost??? Lehká auta, gumy s úžasnou přilnavostí co odejdou bez žmolků, ale rovnou prasknou (nebezpečné, ale to je to co chtějí diváci vidět) a trať tak širokou min. pro 4 formule, aby 2 až 3 formule mohly být bok po boku i v 5 zatáčkách v kuse.

kingusak  |  12. 01. 2019 16:48

dlouhá rychlá zatáčka moc možností na předjíždění nenabízí, lepší je ostrá a pomalá

Komedianti, co kdo cekal? Pri stavajicich moznostech to stene skonci autonomnimi piloty s elektomotory. Fandit pak muzeme cervenemu, nebo zelenemu kondenzatoru. Asi nema smysl zazlivat to komediantum, kteri si chudaci jenom chteji mastit kapsu. To je proste vyvoj, no...
A neraduj se z nej.

karelse

Daniel Ricciardo jenDalsi teepack  |  12. 01. 2019 11:44

Sem si naivně myslel, že nějaké simulování předjíždějí při návrhu nových okruhů dělají již dávno

Ayrton Senna crazytunny  |  12. 01. 2019 11:21

Aha, takže postaví kruh na kterém u simulátoru vyšlo super předjíždění, v reálu to bude 1/2 a až změní pravidla AERO, nebo MOTORU tak to bude zase nuda....

Nevím kdy to pochopí... My "nechceme" předjíždění, ale souboje s předjetím na trati, které jsou minimum. Ne objíždění, že udělají cca 2 km rovinu a pak šikanu.

expat  |  12. 01. 2019 11:16

Není nic jednoduššího než najít:
1) období "v životě" F-1, kdy byly závody vzrušující a na dráze se děly věci.
2) analyzovat všechny okolnosti, které k tomu vedly.
3) přizpůsobit poznatky dnešní době a zkušebně implementovat.
4) doladit
Opravdu to v F-1 už nikomu nemyslí?

FoxPw  |  12. 01. 2019 12:15

Řešení podle tvého "návodu" je jednoduché. Zakázat větrné tunely, CDF simulace a počítače vůbec, zakázat jakoukoli telemetrii a stanovit strop veškerých nákladů na 10 milionů. Tak se totiž dřív závodilo. Kdybychom šli víc do minulosti, tak zavést závody dvojkolek tažených trojspřežím, to bylo také dost atraktivní.

A ty bys dneska dobrovolne sednul do auta bez ABS, synchrou, airbegu a repraku?

karelse



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18:00 | Dobrá zpráva: F1 bude vysílat živě první předsezónní testy. Špatná zpráva: V rámci F1TV, která není v ČR dostupná.
15:33 | Takhle si McLaren představuje F1 budoucnosti odkaz
22. ledna | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
22. ledna | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.