Nové okruhy by mohly být navrhovány s pomocí simulátoru předjíždění

caterham  |  12. 01. 2019 19:38

Zrusit KERS, respektive omezit jen na par pokusu v zavode..

Fernando Alonso redbull27  |  12. 01. 2019 17:50

Nějaká složitost??? Lehká auta, gumy s úžasnou přilnavostí co odejdou bez žmolků, ale rovnou prasknou (nebezpečné, ale to je to co chtějí diváci vidět) a trať tak širokou min. pro 4 formule, aby 2 až 3 formule mohly být bok po boku i v 5 zatáčkách v kuse.

kingusak  |  12. 01. 2019 16:48

dlouhá rychlá zatáčka moc možností na předjíždění nenabízí, lepší je ostrá a pomalá

Komedianti, co kdo cekal? Pri stavajicich moznostech to stene skonci autonomnimi piloty s elektomotory. Fandit pak muzeme cervenemu, nebo zelenemu kondenzatoru. Asi nema smysl zazlivat to komediantum, kteri si chudaci jenom chteji mastit kapsu. To je proste vyvoj, no...
A neraduj se z nej.

karelse

Daniel Ricciardo jenDalsi teepack  |  12. 01. 2019 11:44

Sem si naivně myslel, že nějaké simulování předjíždějí při návrhu nových okruhů dělají již dávno

Ayrton Senna crazytunny  |  12. 01. 2019 11:21

Aha, takže postaví kruh na kterém u simulátoru vyšlo super předjíždění, v reálu to bude 1/2 a až změní pravidla AERO, nebo MOTORU tak to bude zase nuda....

Nevím kdy to pochopí... My "nechceme" předjíždění, ale souboje s předjetím na trati, které jsou minimum. Ne objíždění, že udělají cca 2 km rovinu a pak šikanu.

expat  |  12. 01. 2019 11:16

Není nic jednoduššího než najít:
1) období "v životě" F-1, kdy byly závody vzrušující a na dráze se děly věci.
2) analyzovat všechny okolnosti, které k tomu vedly.
3) přizpůsobit poznatky dnešní době a zkušebně implementovat.
4) doladit
Opravdu to v F-1 už nikomu nemyslí?

FoxPw  |  12. 01. 2019 12:15

Řešení podle tvého "návodu" je jednoduché. Zakázat větrné tunely, CDF simulace a počítače vůbec, zakázat jakoukoli telemetrii a stanovit strop veškerých nákladů na 10 milionů. Tak se totiž dřív závodilo. Kdybychom šli víc do minulosti, tak zavést závody dvojkolek tažených trojspřežím, to bylo také dost atraktivní.

A ty bys dneska dobrovolne sednul do auta bez ABS, synchrou, airbegu a repraku?

karelse



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

21:35 | Juan Manuel Correa zůstává nadále v umělém spánku a s dýcháním mu pomáhají přístroje. Stav jeho plic se zlepšuje a jakmile to bude možné, čekají ho další operace v oblasti dolních končetin.
17. září | Před 90 lety se narodil Stirling Moss
17. září | Šíří se spekulace, že bychom se jméno druhého jezdce Haasu pro příští rok (vedle Magnussena) mohli dozvědět do začátku prvního tréninku v Singapuru. Podle Haasu se vybírá mezi Grosjeanem a Hülkenbergem.
16. září | Mattia Binotto věří, že Ferrari může letos ještě vyhrát.

GP Singapuru 2019

Pátek 20. září 2019
1. trénink 10.30–12.00
2. trénink 14.30–16.00
Sobota 21. září 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. září 2019
Závod 14.10