Nové ochranné struktury znamenají konec bočních nárazových testů

Vývoj v oblasti bezpečnosti přináší nejen větší jistotu pro jezdce, ale také ušetřené peníze v oblasti vývoje vozů.
Nové ochranné struktury znamenají konec bočních nárazových testů

FIA v červnu informovala, že ve spolupráci s týmy vyvinula nové boční ochranné struktury kokpitu, které budou v jednotné podobě povinné pro všechny týmy od příštího roku.

Hlavní předností nové trubkovité struktury z karbonu je speciální geometrie, která zajišťuje, že nedochází k jejímu roztříštění ani při šikmých nárazech. Struktura se vždy postupně bortí a plní při tom svůj účel, kterým je absorpce energie nárazu.

O další výhodě informoval Auto Motor und Sport. Jelikož bude tato ochranná struktura povinná v jednotné a ověřené podobě, už nebude třeba, aby týmy podstupovaly se svými vozy boční nárazové testy. Už nebude nutné testovat individuální řešení jednotlivých vozů, čímž se ušetří peníze.

Další článek: Di Resta touží nejen kvůli svým kořenům po sedačce u Ferrari

15:04 | Lamborghini oficiálně potvrdilo, že Stefano Domenicali odchází z pozice šéfa automobilky, aby od ledna 2021 převzal novou prestižní funkci. Očekává se, že nahradí Careye v čele F1.
13:42 | Kvalifikace F2: Cunoda, Daruvala, Schumacher... Schumacherův nejbližší soupeř v šampionátu Ilott odstartuje hned za ním ze čtvrtého místa.
24. září | Lewis Hamilton očekává, že FIA v reakci na jeho kontroverzní tričko z GP Toskánska zavede nová pravidla, ve kterých vyjasní, co je a co není možné.
24. září | Novinář Will Buxton má pozitivní test na koronavirus. GP Ruska tak vynechá.

GP Ruska 2020

Pátek 25. září 2020
1. trénink Bottas (1:34.923)
2. trénink Bottas (1:33.519)
Sobota 26. září 2020
3. trénink 11.00–12.00
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 27. září 2020
Závod 13.10