Nové ochranné struktury znamenají konec bočních nárazových testů

Vývoj v oblasti bezpečnosti přináší nejen větší jistotu pro jezdce, ale také ušetřené peníze v oblasti vývoje vozů.
Nové ochranné struktury znamenají konec bočních nárazových testů

FIA v červnu informovala, že ve spolupráci s týmy vyvinula nové boční ochranné struktury kokpitu, které budou v jednotné podobě povinné pro všechny týmy od příštího roku.

Hlavní předností nové trubkovité struktury z karbonu je speciální geometrie, která zajišťuje, že nedochází k jejímu roztříštění ani při šikmých nárazech. Struktura se vždy postupně bortí a plní při tom svůj účel, kterým je absorpce energie nárazu.

O další výhodě informoval Auto Motor und Sport. Jelikož bude tato ochranná struktura povinná v jednotné a ověřené podobě, už nebude třeba, aby týmy podstupovaly se svými vozy boční nárazové testy. Už nebude nutné testovat individuální řešení jednotlivých vozů, čímž se ušetří peníze.

Diskuze (13) Další článek: Di Resta touží nejen kvůli svým kořenům po sedačce u Ferrari
21:03 | Albon bude jezdit s číslem 23.
11:42 | Max Verstappen lituje, že si nikdy nezazávodil s Fernandem Alonsem. V době, kdy přišel do F1, měl už Alonso nekonkurenceschopné auto.
15. prosince | Da Costa získal pole position pro první závod formule E, Vandoorne pátý, Massa po červených vlajkách devatenáctý. Závod od 13:00 na Eurosportu.