Nové ochranné struktury znamenají konec bočních nárazových testů

Vývoj v oblasti bezpečnosti přináší nejen větší jistotu pro jezdce, ale také ušetřené peníze v oblasti vývoje vozů.
Nové ochranné struktury znamenají konec bočních nárazových testů

FIA v červnu informovala, že ve spolupráci s týmy vyvinula nové boční ochranné struktury kokpitu, které budou v jednotné podobě povinné pro všechny týmy od příštího roku.

Hlavní předností nové trubkovité struktury z karbonu je speciální geometrie, která zajišťuje, že nedochází k jejímu roztříštění ani při šikmých nárazech. Struktura se vždy postupně bortí a plní při tom svůj účel, kterým je absorpce energie nárazu.

O další výhodě informoval Auto Motor und Sport. Jelikož bude tato ochranná struktura povinná v jednotné a ověřené podobě, už nebude třeba, aby týmy podstupovaly se svými vozy boční nárazové testy. Už nebude nutné testovat individuální řešení jednotlivých vozů, čímž se ušetří peníze.

Diskuze (13) Další článek: Di Resta touží nejen kvůli svým kořenům po sedačce u Ferrari
21. března | Juan Manuel Correa se stal novým vývojovým jezdcem Alfy Romeo. Není to překvapení, Correa závodí za český juniorský tým Sauberu ve F2.
21. března | Pneumatiky pro Monako: C5, C4, C3... tedy nejměkčí a stejné jako pro Kanadu.
21. března | Ayrton Senna by dnes oslavil 59. narozeniny.
20. března | V Hanoji začala stavba okruhu. První závod se má jet ve Vietnamu už za rok.

GP Bahrajnu 2019

Pátek 29. března 2019
1. trénink 12.00–13.30
2. trénink 16.00–17.30
Sobota 30. března 2019
3. trénink 13.00–14.00
Kvalifikace 16.00–17.00
Neděle 31. března 2019
Závod 17.10