Nové ochranné struktury znamenají konec bočních nárazových testů

Vývoj v oblasti bezpečnosti přináší nejen větší jistotu pro jezdce, ale také ušetřené peníze v oblasti vývoje vozů.
Nové ochranné struktury znamenají konec bočních nárazových testů

FIA v červnu informovala, že ve spolupráci s týmy vyvinula nové boční ochranné struktury kokpitu, které budou v jednotné podobě povinné pro všechny týmy od příštího roku.

Hlavní předností nové trubkovité struktury z karbonu je speciální geometrie, která zajišťuje, že nedochází k jejímu roztříštění ani při šikmých nárazech. Struktura se vždy postupně bortí a plní při tom svůj účel, kterým je absorpce energie nárazu.

O další výhodě informoval Auto Motor und Sport. Jelikož bude tato ochranná struktura povinná v jednotné a ověřené podobě, už nebude třeba, aby týmy podstupovaly se svými vozy boční nárazové testy. Už nebude nutné testovat individuální řešení jednotlivých vozů, čímž se ušetří peníze.

Diskuze (13) Další článek: Di Resta touží nejen kvůli svým kořenům po sedačce u Ferrari
16:40 | Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mňoukáním imitoval zvuk formulí odkaz
15:04 | Závod šampionů bude v roce 2019 v Mexiku.
21. října | U obou mercedesů se mění vodní pumpy. (via AMuS)
21. října | Na obou vozech Mercedesu se pracuje. Převodovky jsou venku... možná jde ale jen o preventivní prohlídky.

GP Mexika 2018

Pátek 26. října 2018
1. trénink 17.00–18.30
2. trénink 21.00–22.30
Sobota 27. října 2018
3. trénink 17.00–18.00
Kvalifikace 20.00–21.00
Neděle 28. října 2018
Závod 20.10