Nové logo F1 může porušovat ochranné známky jiné firmy

Formule 1 po posledním závodě loňské sezóny představila nové logo, které se u fanoušků dle nejrůznějších anket nesetkalo s vřelým přijetím. Nyní je na světě další problém.
Nové logo F1 může porušovat ochranné známky jiné firmy

Formule 1 pod novými majiteli po 23 letech vyměnila logo. Změna loga je součástí větších změn. Letos se máme dočkat i novinek v televizi a nezůstane prý jen u nové grafiky.

Nové logo ale teď nejspíše způsobí majitelům F1 pár vrásek na čele. Ozvala se totiž firma 3M, která si už 20. února loňského roku zaregistrovala u amerických úřadů velmi podobné logo (viz tento obrázek) jako obchodní značku pro propagaci kompresních kalhot a zdravotních bandáží Futuro. 

Podle The Telegraph se společnost nyní touto záležitost zabývá. 

Foto: Getty Images 

Diskuze (15) Další článek: Byl jsem blízko sedačky u Williamsu, věří di Resta
16:32 | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
10:49 | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.
21. ledna | HWA bude spolupracovat ve F2 s týmem Arden. Šance pro juniory Mercedesu...
20. ledna | Objevují se spekulace, že manažerem Micka Schumachera bude N. Todt.