První závod sezóny přinesl velké množství odstoupení. Týmy na to musí před GP Štýrska reagovat.
V případě George Russella se po závodě uváděla jako příčina odstoupení ztráta tlaku paliva. Jeho pohonná jednotka se vydala do továrny Mercedesu v Brixworthu. Nakonec se zjistilo, že Russella vyřadil problém s hnacím kolem. V důsledku toho musí nasadit nový spalovací motor, MGU-H a turbo. Penalizace ho sice nečekají, ale je k nim samozřejmě blíže. Není ale první. Už v Rakousku nasadil Antonio Giovinazzi novou elektroniku pohonné jednotky.
Mercedes sám řeší vlastní problém – nárůst elektrického šumu v průběhu jízdy na trati. Na Red Bull Ringu situaci zhoršovaly vibrace při přejezdu přes obrubníky. U Mercedesu velmi intenzivně pracují na opatřeních, která mají situaci alespoň zlepšit.
Cíl závodu neviděl ani jeden z red bullů. Honda obě pohonné jednotky zkontrolovala a podle závěrů jsou v pořádku. Jezdci je tak nasadí znovu.
„Problémy u obou vozů Aston Martin Red Bull Racing v posledním závodě byly elektrické, ale způsobené různými problémy," řekl technický ředitel Hondy F1 Tojoharu Tanabe.
„Obě tyto záležitosti analyzujeme společně s týmy a tento víkend jsme zavedli protiopatření.“