Nové komponenty i úpravy: Týmy před víkendem reagují na vysokou úmrtnost v GP Rakouska

První závod sezóny přinesl velké množství odstoupení. Týmy na to musí před GP Štýrska reagovat.
Foto: Getty Images / Bryn Lennon
Nové komponenty i úpravy: Týmy před víkendem reagují na vysokou úmrtnost v GP Rakouska | Foto: Getty Images / Bryn Lennon

V případě George Russella se po závodě uváděla jako příčina odstoupení ztráta tlaku paliva. Jeho pohonná jednotka se vydala do továrny Mercedesu v Brixworthu. Nakonec se zjistilo, že Russella vyřadil problém s hnacím kolem. V důsledku toho musí nasadit nový spalovací motor, MGU-H a turbo. Penalizace ho sice nečekají, ale je k nim samozřejmě blíže. Není ale první. Už v Rakousku nasadil Antonio Giovinazzi novou elektroniku pohonné jednotky.  

Mercedes sám řeší vlastní problém – nárůst elektrického šumu v průběhu jízdy na trati. Na Red Bull Ringu situaci zhoršovaly vibrace při přejezdu přes obrubníky. U Mercedesu velmi intenzivně pracují na opatřeních, která mají situaci alespoň zlepšit.

Mercedes trápí „šum“ okolo převodovky

Mercedes trápí „šum“ okolo převodovky

Cíl závodu neviděl ani jeden z red bullů. Honda obě pohonné jednotky zkontrolovala a podle závěrů jsou v pořádku. Jezdci je tak nasadí znovu.

„Problémy u obou vozů Aston Martin Red Bull Racing v posledním závodě byly elektrické, ale způsobené různými problémy," řekl technický ředitel Hondy F1 Tojoharu Tanabe.

„Obě tyto záležitosti analyzujeme společně s týmy a tento víkend jsme zavedli protiopatření.“

Další článek: Přínos systému DAS není zásadní a chování týmu Red Bull je férové, říká Toto Wolff