Nová pravidla: Spousta peněz a nic z toho, zjistil Red Bull

Příští rok vstoupí v platnost nová pravidla, která se dotknou zejména předních křídel. Jejich cílem je zlepšit předjíždění.
Nová pravidla: Spousta peněz a nic z toho, zjistil Red Bull

Podle Auto Motor und Sport už nyní dosáhly týmy na CFD navzdory změnám pravidel stejné úrovně přítlaku, jako mají v současné době.

Red Bull už utratil 15 milionů euro a očekává, že změny budou mít nulový efekt na předjíždění.

Podrobně o předních křídlech pro rok 2019: zlepší opravdu předjíždění?

Podrobně o předních křídlech pro rok 2019: zlepší opravdu předjíždění?

„Naše simulace ukazují, že se nic nezmění,“ řekl Helmut Marko. „Předjíždění bude stejně obtížné.“

„Diskutoval jsem s lidmi od aerodynamického tunelu a nevěří, že bude předjíždění mnohem jednodušší,“ řekl šéf Toro Rosso Franz Tost.

„Myslím, že na začátku příští sezóny dosáhnou týmy podobné míry přítlaku, jako je tomu nyní.“

Foto: Getty Images / Clive Mason

Další článek: V Praze startuje Racing Expo, dorazí i Tomáš Enge

14:49 | Red Bull ve Španělsku zůstal. Zítra a ve středu bude testovat 18palcové pneumatiky pro rok 2022. Po oba dny bude jezdit Alex Albon.
13:42 | Stále se řeší situace okolo Turecka, ve kterém se sice epidemická situace zlepšuje, ale platí přísné cestovní restrikce po návratu do Velké Británie. Ve hře je prohození závodu s Baku.
8. května | Podle Norrise mu Mazepin ovlivnil celou kvalifikaci. V Q1 musel nasadit druhou sadu pneumatik, v Q3 pak kvůli tomu jel první pokus na starých pneumatikách.
8. května | Poslední Nikita Mazepin dostal penalizaci 3 míst za zdržení Norrise v první části kvalifikace.