Nová pravidla přinesou větší rozdíly mezi týmy, obává se Horner

Triper  |  24. 12. 2018 09:00

RedBull má postavené tři verze obtékání vozu. Každá má prý úplav jinde a až v testech prý rozhodnou, kterou budou rozvíjet. Teď v tunelu pracují na všech. Pro týmy s malým rozpočtem to musí být obrovsky náročné tomu konkurovat. Myslím, že Williams a McLaren může od posledních míst zachránit jen velké štěstí...

Stoffel Vandoorne Rover78  |  24. 12. 2018 10:31

Tak Kubica, zlotý šroubovák 😁, říkal že se prej budem divit, no a Mclaren, ten přeci našel co je špatně, oba maj teda hotovo, a teda můžou bejt v pohodě,....... teda až do testů na jaře 🤣

Triper  |  24. 12. 2018 10:44

V tomto období není v pohodě asi nikdo. Ale opět, jak už jsem psal... většinou ti co mají největší potíže, tak navenek pouští jak jsou připraveni...

Hajzlík  |  23. 12. 2018 19:37

Čím více změn, tím větší voda na mlýn bohatým týmům Mergl, Ferko a RB. Chudé týmy z chvostu změny implementují pomalu a často chybně, protože nemají dostatek prostředků a lidí na simulace, otestování a zavedení do praxe. Takže změny znamenají další "odskok" první tři a už to nebude F1 a F1-, ale F1 a F2.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  24. 12. 2018 10:33

To je samozřejmě pravda, ale vzhledem k situaci Hondy mi to tak nějak moc nevadí. Přišel čas na trochu toho škodolibýho užívání si..... 😁

Hornere,..to je pech ty větší rozdíly, Tak příští sezonu zase nic (titul),..

kokot džambo

Stoffel Vandoorne Rover78  |  24. 12. 2018 10:41

Titul pro Pereze asi opravdu nehrozí, smolík no.... 😁

Kimi Räikkönen Potooczech  |  23. 12. 2018 15:36

Ono je to logické a platilo to tak vždy. Nová pravidla vždy někoho postavila do výhodné pozice. Ostatní museli dotahovat. Proto vždy s novými pravidly přišly velké rozdíly ve výkonech mezi týmy. Čím déle ale pravidla platí, tím menší je prostor pro další inovace, které by přinesly velkou změnu ve výkonu. To znamená, že čím déle platí stále ta samá pravidla tím těsnější je rozdíl mezi jednotlivými týmy. Pokud by současná pravidla nechali dalších pět let, tak za pět let se většina pole vejde do jedné sekundy rozdílu.
Takto se ale díky změně zase velké stáje více odpoutají od zbytku pole, svoje B týmy vytáhnou na sebou a zbytek se bude rok dva plácat, než je dožene na současný odstup.

Ten Hornerův názor nepostrádá logiku. Změna pravidel znamená, že týmy začínají do nuly a někdo ve vývoji najde ten správný směr, jiný se vydá špatným směrem. Pokud se tím špatným směrem vydá tým s omezenými zdroji, může se stát, že na nápravu už nebude mít finance, zastaví vývoj a zbytek sezóny s nevyvíjeným autem odkrouží na konci startovního pole. Názorným příkladem je letošní McLaren. Postavili blbé šasi, postavit variantu B by stálo moc peněz, tak se na to vykašlali, protože věděli, že v roce 2019 budou jiná pravidla a vůz bude vypadat jinak. Takže to odšourali na konci startovného pole, protože stavět úplně nové šasi na půl sezóny pro ně bylo neekonomické.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  24. 12. 2018 10:40

Mclaren tak hrozný auto nepostavil, akorát zas nepočítali s motorem. Tak holt přišlo na řadu zpytování svědomí, a celá řada aerodynamickejch kompromisů zaměřenejch na přežití motoru. To už by byl fakt trapas, vždyť jim ten motor začal černit auto do barev z 2017 😁

"K zajištění větší vyrovnanosti startovního pole by podle šéfa Red Bullu pomohlo zachování současných pravidel."

Ano, to můžeme vidět každým rokem jak se (s minimálními změnami) teamy přibližují :D Máme de facto 2 série v jedné.
Ano, změny pravidel mohou přinést propad ale i šanci, že se některá ze stájí dostane o poznání blíže. Zanecháme-li vše, jak je teď, zůstane to tak. A i kdyby to mělo být horší, to už je snad jedno jestli špička pole dá v každé VC ostatním teamům kolo nebo dvě... Pokud je v těch změnách byť jen malá šance, že někdo najde v upgradech rychlost k zařazení se k TOP3 tak proč ne?
Čeho se Horner tak bojí? Ti mají Neweyho a můžou být, myslím si, s každou aero změnou poměrně v klidu.

Vy se nemáte přece čeho bát. Vy pojedete o titul a McLarenu dáte 2 kola.

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

Stoffel Vandoorne Rover78  |  23. 12. 2018 13:09

Přesně tak, a někdy i tři 😁



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

16:35 | Williams bude mít částečně nového partnera. Od roku 2020 se jim stane RoKIT Drinks.
14:43 | F1 bude GP Mexika vysílat přes Twitch, ale jen v Německu, Lucembursku, Švýcarsku, Dánsku, Norsku a Švédsku.
21. října | Nicholase Latifiho čekají tři první tréninky v řadě. Může to být příprava na příští rok. Latifi je favoritem na sedačku u Williamsu.
18. října | Alex Albon navštívil Correu v nemocnici. odkaz

GP Mexika 2019

Pátek 25. října 2019
1. trénink 17.00–18.30
2. trénink 21.00–22.30
Sobota 26. října 2019
3. trénink 17.00–18.00
Kvalifikace 20.00–21.00
Neděle 27. října 2019
Závod 20.10