Podle Adriana Neweyho přináší podrobnější pohled na nová pravidla mnoho výzev. Očekává, že rozdíly mezi týmy budou větší než letos.
„Je to velmi odlišná sada aerodynamických pravidel a to představuje množství výzev,“ uvedl Adrian Newey.
„Když se na to podíváte, tak na první pohled se změny jeví jako relativně malé. Pneumatiky jsou širší, ale jejich vnitřní okraj je přibližně ve stejném místě. Jakmile se dostanete do detailů, tak zjistíte, že se to hodně liší a vytváří to spoustu výzev. S výzvami přichází příležitosti“
„Pravidla, se kterými budeme pracovat do konce letošního roku, přišla pro sezónu 2009. Přestože tam byly některé relativně malé změny v průběhu let, byla pravidla prakticky stejná. Vozy byly vyvíjeny v průběhu několika sezón až do té míry, že když se na auta podíváte, vypadají všechna docela podobně.“
„Myslím, že je to jistým způsobem polichocení, že když se podáváte na naše auto z roku 2009, došlo k přibližování k tomu autu. Ale to je už historie. “
„Myslím, že je nevyhnutelné, že rozdíly v času na kolo budou větší, než tomu bylo v tomto roce, protože někteří přijdou s lepšími aerodynamickými řešeními tohoto souboru pravidel než ostatní. Je ale příliš brzy na to říct, zda to znamená, že jeden tým bude dominovat nebo některým týmům budou vyhovovat určité okruhy a jiným ne.“
Foto: Getty Images / Mark Thompson