Nová aerodynamika u BMW funguje

K předním pozicím je však stále daleko.

Monako bylo pro BMW jednoznačně katastrofou. V Turecku je to podle očekávání o poznání lepší. Fanoušci bílomodrých vozů však přesto nemohou být spokojeni. Robert Kubica odstartuje desátý, Nick Heidfeld jedenáctý.

"Desáté místo je rozhodně lepší než osmnácté v Monaku. Přesto ale na nejlepší auta ztrácíme. Tato trať našim vozům sedí o poznání lépe než Monako. Zítra se ale přesto musíme hodně snažit. Přestože naše časová ztráta není velká, dělí nás od čela mnoho vozů. Bude to těžké," řekl Kubica.

Že BMW nová aerodynamika včetně dvoupatrových difuzorů pomohla, uznává i Nick Heidfeld. Ani on ale není z dnešního výsledku příliš nadšený.

"Z dnešní kvalifikace mám smíšené pocity. Na jednu stranu mě štve, že mi první desítka unikla o tak málo, na druhou mě těší, že jsme udělali krok kupředu. Auto mělo na třetí část kvalifikace. Před svým poslední výjezdem na trať v druhé části kvalifikace jsem byl sedmý. Pak jsem se ale dostal do provozu, což stačilo k tomu, aby nebyly pneumatiky dostatečně zahřáté. Naše nová aerodynamika nás určitě posunula dopředu, nejen v porovnání s Monakem, ale i Barcelonou, kde jsem po startu ze třináctého místa získal dva body," řekl Heidfeld.

Doporučujeme

Články odjinud