Nos pro nás nebyl problém, říká Allison

Ferrari uveřejnilo video o přípravách nového vozu SF15-T.
Nos pro nás nebyl problém, říká Allison

Pro Ferrari změna pravidel v oblasti nosového kužele problém nebyla. „Museli jsme změnit způsob, jak dát dohromady přední část vozu,“ říká James Allison. „Přední křídlo, nos a deflektor pracují trochu jinak, ale nebyl to pro nás velký problém.“

Některé jiné týmy strávily nad řešením nosového kužele, který je letošní nejvýraznější technickou změnou, více času. Ferrari se ale letošním pravidlům se svým „vysavačem“ blížilo už vloni.

Podle Allisona je letošní vůz mnohem hezčí, ale důležitý je samozřejmě výkon. Technický šéf Scuderie věří, že dojde k zlepšení v oblasti aerodynamiky i motoru. „Zadání bylo docela jasné, vloni jsme byli příliš pomalí, nebyli jsme dost konkurenceschopní. Jako vždy je velkou výzvou pro konkurenceschopný vůz dostatek přítlaku, výkon a dobrá ovladatelnost. Takže jsme pracovali na všech těchto třech věcech.“

Další článek: Lotus: Budeme používat nejnovější motor

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)