Nikdo nám nehlásil trosky na trati, říká Whiting o defektu Bottase

Valtteriho Bottase připravilo o jasné vítězství najetí na úlomky a následný defekt pneumatiky.
Nikdo nám nehlásil trosky na trati, říká Whiting o defektu Bottase

Valtteri Bottas zůstal na trati déle než Sebastian Vettel a na superměkkých pneumatikách zajížděl dobré časy. Dnes se už nedozvíme, zda by se před Vettela dostal i v případě, že by nevyjel safety car a on přezul regulérně na ultraměkké pneumatiky.

Bottas absolvoval svou zastávku během vyjetí safety caru a před Vettelem se tak udržel. Němec na něj zkusil po restartu zaútočit, ale byl až příliš optimistický, probrzdil a přišel o umístění na stupních vítězů.

Bottas o chvíli později najel na úlomky a po poškození pneumatiky musel odstoupit.

„Nedostali jsme žádné zprávy o úlomcích,“ řekl po závodě Charlie Whiting. „Maršálové byli pozoruhodní. V hlášení trosek byli velmi dobří.“ 

„Pravděpodobně to pocházelo i incidentu mezi Magnussenem a Gaslym v předešlém kole. Neviděl jsem to.“

Nejnebezpečnější jezdec? Gasly ukázal na Magnussena

Nejnebezpečnější jezdec? Gasly ukázal na Magnussena

„Vždy se snažíme odstranit úlomky z trati, ale je těžké to udělat, když o nich nevíte. Měli jsme neustále hlášení o úlomcích během celého závodu a řešili jsme to. Měl jsem pocit, že jsme se zabývali všemi úlomky. Po incidentu mezi Magnussenem a Gaslym jsme neměli žádné zprávy o tom, že by bylo v televizi něco vidět.“

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Diskuze (12) Další článek: 70 % Verstappen, 30 % Ricciardo: Lauda posoudil kolizi rudých býků
21. září | Hankook potvrdil, že se účastní výběrového řízení FIA na dodávání pneumatik pro F1.
20. září | Leclerc odjel na okruhu Paula Ricarda s aktuálním vozem Ferrari v rámci testů pro Pirelli 120 kol. Testoval i Bottas s Mercedesem (102 kol).
20. září | Buemi se do F1 nevrátí, zůstává ve formuli E a bude jezdit za Nissan.
19. září | Force India nasadí v Rusku do prvního tréninku Latifiho.