Vzhledem nejsou nová auta radikálně jiná, ale uvnitř se změnilo úplně všechno. "Byla to největší výzva mé kariéry ve formuli 1," přiznal o návrhu RB10 Newey v rozhovoru pro Autosprint.
"Měli jsme moc málo času na tak komplexní auto a je velkou zásluhou týmu, že jsme to dokázali."
Red Bull ale zatím moc úspěšný není, jeho auto bylo v Jerezu velmi nespolehlivé. Z velké části kvůli pohonné jednotce od Renaultu, ale těsné vnitřní uspořádání a nedostatečné chlazení RB10 problémy ještě zhoršily.
Newey si je jistý, že to budou právě pohony, co bude rozhodovat o výsledcích prvních Grand Prix.
"Alespoň v první části šampionátu to bude o motorech. Spolehlivost, maximální výkon v rámci povolených limitů a spotřeba paliva budou rozhodujícími faktory. Aerodynamika získá znovu hlavní význam, teprve až tyto šestiválce vyspějí," dodal.