Nemá cenu, abychom tady zůstávali bez šancí, říká Steiner

Hajzlík  |  15. 01. 2019 10:42

Nechápu proč lezli do F1, která vždy byla z velké části o soutěži nejen mezi jezdci, ale i mezi špičkovými výrobci z autoprůmyslu s obrovským zázemím jak technologickým, tak finančním. F1 přece nikdy nebyla závod motokár, kde mají všichni jezdci stejnou techniku, F1 byla vždy výkladní skříní a bitvou technologií, různých přístupů a technických řešení a kdo tato řešení zvládal lépe, tak vítězil. Představa, že si vlezu do e-shopu Ferrari, tam si nakoupím součástky, spíchnu káru a budu dávat bedny je buďto totálně naivní nebo je to tlak tuhle vlastnost F1 zničit a udělat z F1 něco na způsob US sérii jako Nascar nebo Indycar. Pak ovšem nechápu, proč lezl do F1 a nešel kroužit do těchto sérií. Stačí se podívat na časy, které dosahují monoposty v Indy a v F1. Vloni nejlepší čas Indy monopostu v Austinu zajel Rossi 1:47,8 a z F1 tam má vloni nejlepší čas Lojza 1:32,2. Tedy přes 15 sec. na kolo, to je rozdíl deseti vesmírů a prostě úplně jiný sport. Tím nechci říci, že Indy nemá právo na život, když to Amíky baví tak prosím, dál si žerte popcorn a čumte na ovály s unifikovanými kárami, které se liší maximálně tak polepy s reklamou, ale prosím nes€rt€ se do F1 a táhněte do prd€l€.

On možná počítal s tím, že když o F1 začala mít zájem Liberty, že se z toho stane podobná série jako Indy. No a zatím to tak nevypadá, finanční stropy jsou v nedohlednu a zisky z F1 taky.

Pierre Gasly Ferda.  |  15. 01. 2019 10:39

A jak si to představoval?
Že příjde do F1, nakoupí si všechno co pravidla dovolují a vyhraje pohár konstruktéru?
To by k úspěchu přišel hodně lacino.

Nevím kde přišel na to že začátkem nového tisíciletí se daly v F1 snadno vydělat peníze.

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

Takže Haas přišel do F1 vydělat ňáký prachy a bojovat o bedny?
...aha, teď jim konečně došlo o čem to je a poslední ať zhasne!

Taky by to chtělo ňáký pořádný šoféry.

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc.

Třeba alík je volnej. Ať si Haas vezme půjčku a zlanaří poloboha 😎

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc.

To by mohli zhasnout o rok dříve 😁

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  15. 01. 2019 12:52

To by musel Steiner zlanařit Kimoa na sponsorship, pak by měli pana božského zadara jako loni Mclaren...... 😁

Kimi Räikkönen Potooczech  |  15. 01. 2019 09:38

Říkal jsem to už před lety při první zprávě, že chtějí do F1 vstoupit. Ukazuje se, že opravdu vůbec nepochopili, jak F1 funguje. Jestli měli představu, že do F1 vlezou jako někam do Indy nebo Nascar, budou automaticky kroužit se stejným monopostem jako ostatní a hned se dostanou nahoru, tak je to příklad typicky americké naivity. V F1 prostě hrají prim tovární týmy, musejí mít nejlepší lidi, nejlepší zázemí, nejlepší techniku a nejlepší strategii ... plus k tomu i nějaké to štěstí a pak uspějí.
Prostě není to o tom, že si auto splácají na koleni nebo to za ně někdo udělá, posadí tam Toma Cruise, ten před poslední rovinkou zjistí, že auto má vlastně ještě další převodový stupeň, jako jediný jej zařadí a zázračně všechny na pětníku předjede :D. V F1 to takhle prostě nechodí :)

Ayrton Senna crazytunny  |  15. 01. 2019 09:32

To neustale breceni malych tymu. Haas, tym s nejmensim rozpoctem place, ze tymy s vetsim rozpoctem jsou lepsi....

Nejmensi rozpocet odpovida tomu, o cem Steiner mluvi. Prisli do F1 vydelat penize, takze se preci nepocita, ze je budou utracet
Jim se nelibi ze delaji stale to same a maji stejne vysledky. Nebylo by tedy dobr delat veci jinak? Delat je lepe? Co lepe, nejlepe ze vsech?
F1 je odjakziva serie, kde vlastni vyvoj auta dela vysledky. Doufam, ze to tak zustane. Kdo chce jezdit ci sledovat CUPy, tak si jiste serii najde.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Charles Leclerc boxboxboxbox  |  15. 01. 2019 08:43

Proste F1 podcenil. Nie je pre každého.


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

15:03 | George Russell testoval v Abú Dhabí s Mercedesem pneumatiky pro rok 2021. Během dvou dnů ujel 218 kol.
8. prosince | Plány Alonsa pro rok 2020: Dakar a Indy, pro rok 2021: zpět v F1 nebo WEC (hypercary). Martin Brundle spekuluje, že by se Alonso mohl do F1 vrátit s Renaultem.
6. prosince | Český esports závodník Martin Štefanko, který byl členem Haasu v F1 eSports, oznámil ukončení kariéry.
5. prosince | Britský premiér Boris Johnson v rámci předvolební kampaně navštívil továrnu Red Bullu. Vyzkoušel si výměnu pneumatik. Jak dlouho mu to trvalo, neuvedl. Red Bull to letos zvládl za 1,82 s. odkaz