Nejdelší stinty:
Two races, two DHL Fastest Pit Stop Awards for @WilliamsRacing. Can anyone stop them...?#ChineseGP #F1 pic.twitter.com/b7KddhdwtF— Formula 1 (@F1) April 9, 2017
Two races, two DHL Fastest Pit Stop Awards for @WilliamsRacing. Can anyone stop them...?#ChineseGP #F1 pic.twitter.com/b7KddhdwtF
Foto: Getty Images / Lars Baron
Podle šéfa stáje McLaren Zaka Browna potřebuje kalendář formule 1 alespoň dvě zastávky v Číně. Ke stávajícímu závodu na okruhu nedaleko Šanghaje by se měla přidat ještě jedna grand prix v asijské zemi, nejlépe na nějakém městském okruhu.
Před pár dny jsme se poprvé svezli elektrickým SUV Škoda Enyaq. Jízdní dojmy už jsou venku, tentokrát se podíváme na pár zajímavých řešení.
Souboj Vettela s týmovým kolegou i Ricciardem, problémy Alonsa, ale třeba také moment, kdy Bottase oslovil inženýr jménem Nico.
Emisní normy čeká v Evropské unii další zpřísnění. Automobilky nicméně dosáhly alespoň dílčího úspěchu, měly by být technicky splnitelné.
Kimi Räikkönen v úvodních dvou závodech nepodal takový výkon jako jeho týmový kolega. Ještě vloni by to tak moc nevadilo, ale letos Ferrari alespoň zatím bojuje s Mercedesem o první místo.
Nico Hülkenberg v Číně vůbec poprvé dostal Renault do třetí části kvalifikace. Start ze sedmého místa ale nakonec v první body pro francouzskou stáj neproměnil.
Podívejte se na výběr zajímavých statistik po druhém závodě sezóny 2017.
Max Verstappen startoval z 16. místa a v cíli závodu byl třetí. Většinu pozic přitom získal v prvním kole, kdy ještě na osychající trati předjel 9 soupeřů.
Ferrari sice nedokázalo získat první dvě vítězství v řadě od roku 2010, ale v závodě mělo smůlu. Rychlost Ferrari byla v závodě velmi dobrá.
Bude nebo nebude letos málo předjíždění? Podle Alexe Wurze jsou letos na předjetí potřeba koule.