Počasí se v Číně před druhým tréninkem umoudřilo a jezdci měli k dispozici suchou trať. Na začátku se ujal vedení Lewis Hamilton a na prvním místě vydržel až do chvíle, kdy jezdci začali přezouvat na měkčí směs.
S rychlejším obutím se do čela nejdříve posunul Vettel, ale dlouho na prvním místě nevydržel, brzy ho o něj připravil jeho krajan Michael Schumacher z Mercedesu. Německé piloty pak od sebe oddělil druhým nejlepším časem Hamilton.
Z pohledu Red Bullu je zajímavé, že byl Vettel téměř o tři desetiny sekundy rychlejší než čtvrtý Mark Webber, přičemž použil staré řešení výfuků, zatímco Australan měl novou specifikaci. Jeden čas na kolo sice neznamená vše, ale bude zajímavé sledovat rozhodování rakouské stáje o konfiguraci vozů pro zbytek víkendu.
Nico Rosberg v druhém mercedesu obsadil pátou pozici před Jensonem Buttonem, který byl hodně nespokojený s chováním svého vozu, trápila ho nedotáčivost. Do první desítky, kterou uzavřel Fernando Alonso, se vešli ještě Kamuj Kobajaši a oba jezdci Force Indie.
Piloti Lotusu znovu zůstali mimo desítku nejrychlejších. Tým Kimimu Räikkönenovi vysvětlil, že vůz nepodává maximální výkon, protože je připravený na vyšší teploty, které jsou očekávány v následujících dnech.
Druhý trénink přinesl několik incidentů. V poslední zatáčce se dostali do smyku Paul di Resta a Vitalij Petrov, oba ale vyvázli bez následků. Stejné štěstí neměl Timo Glock, při brzdění do první zatáčky ztratil kontrolu nad vozem a po lehkém nárazu do bariér skončil v únikové zóně. Bezprostředně po nehodě nebyl schopen vysvětlit, co přesně se stalo. Zdálo se však, že mu selhalo přední křídlo.
GP Číny - 2. volný trénink
P. |
Jezdec |
Tým |
Čas |
Ztráta |
Kola |
1 |
Michael Schumacher |
Mercedes |
1'35.973 |
|
32 |
2 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1'36.145 |
0.172 |
29 |
3 |
Sebastian Vettel |
Red Bull-Renault |
1'36.160 |
0.187 |
27 |
4 |
Mark Webber |
Red Bull-Renault |
1'36.433 |
0.460 |
24 |
5 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1'36.617 |
0.644 |
31 |
6 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
1'36.711 |
0.738 |
28 |
7 |
Kamuj Kobajaši
|
Sauber-Ferrari |
1'36.956 |
0.983 |
28 |
8 |
Paul Di Resta |
Force India-Mercedes |
1'36.966 |
0.993 |
31 |
9 |
Nico Hülkenberg |
Force India-Mercedes |
1'37.191 |
1.218 |
31 |
10 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1'37.316 |
1.343 |
32 |
11 |
Sergio Pérez |
Sauber-Ferrari |
1'37.417 |
1.444 |
22 |
12 |
Daniel Ricciardo |
Toro Rosso-Ferrari |
1'37.616 |
1.643 |
33 |
13 |
Kimi Räikkönen |
Lotus-Renault |
1'37.836 |
1.863 |
30 |
14 |
Jean-Eric Vergne |
Toro Rosso-Ferrari |
1'37.930 |
1.957 |
32 |
15 |
Romain Grosjean |
Lotus-Renault |
1'37.972 |
1.999 |
26 |
16 |
Pastor Maldonado |
Williams-Renault |
1'38.176 |
2.203 |
35 |
17 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1'38.293 |
2.320 |
31 |
18 |
Bruno Senna |
Williams-Renault |
1'38.783 |
2.810 |
37 |
19 |
Heikki Kovalainen |
Caterham-Renault |
1'38.990 |
3.017 |
36 |
20 |
Vitaly Petrov |
Caterham-Renault |
1'39.346 |
3.373 |
20 |
21 |
Timo Glock |
Marussia-Cosworth |
1'39.651 |
3.678 |
15 |
22 |
Pedro de la Rosa |
HRT-Cosworth |
1'40.343 |
4.370 |
25 |
23 |
Charles Pic |
Marussia-Cosworth |
1'40.753 |
4.780 |
30 |
24 |
Narajn Kartykejan
|
HRT-Cosworth |
1'41.125 |
5.152 |
26 |