Nejhorší možný výsledek, říká o nových pravidlech Green

Nová pravidla mají velký vliv na vývoj. Technický šéf Racing Point je však skeptický, že přinesou velké zlepšení v předjíždění.
Nejhorší možný výsledek, říká o nových pravidlech Green

Podle Andyho Greena mají změny pravidel v oblasti křídel velký vliv na výkon a vyvážení vozu. Úpravy mají snížit množství přítlaku, takže i rychlost v zatáčkách a teoreticky i časy na kolo. 

„Má to velký dopad,“ řekl Andy Green pro Motorsport.com. „Když jsme před několika měsíci začali v aerodynamickém tunelu, šlo o pár sekund na kolo a také o špatně vyvážené auto.“

„Byl to nejhorší možný výsledek. Doufejme, že to bude mít nějaká pozitiva, pokud jde o bližší závodění.“

„My, stejně jako všichni ostatní, se snažíme vylézt z díry, do které jsme se s těmito novými pravidly dostali.“

Podle Greena budou týmy věnovat velké úsilí sezónnímu vývoji, aby dohnaly ztráty přítlaku. Green si myslí, že by to stará Force India nemusela zvládnout, takže je dobře, že má tým nové majitelé.

„Doufám, že se mýlím, doufám, že tato práce povede k pozitivním výsledkům, pokud jde o sledování jednoho auta druhým. Podle analýzy, kterou jsme viděli, to vypadá jako relativně malá změna.“

Foto: Getty Images / Lars Baron

Další článek: U Ferrari nebyly žádné vnitřní spory, říká Elkann o jmenování Binotta

11:52 | Plány Alonsa pro rok 2020: Dakar a Indy, pro rok 2021: zpět v F1 nebo WEC (hypercary). Martin Brundle spekuluje, že by se Alonso mohl do F1 vrátit s Renaultem.
6. prosince | Český esports závodník Martin Štefanko, který byl členem Haasu v F1 eSports, oznámil ukončení kariéry.
5. prosince | Britský premiér Boris Johnson v rámci předvolební kampaně navštívil továrnu Red Bullu. Vyzkoušel si výměnu pneumatik. Jak dlouho mu to trvalo, neuvedl. Red Bull to letos zvládl za 1,82 s. odkaz
4. prosince | S Toro Rosso jezdil v testech Sean Gelael. Jeho týmovým kolegou ve F2 bude nově Dan Ticktum, kterého se Red Bull před časem zbavil.