Nehoda Leclerca nebyla podle Rosberga jen jezdecká chyba

Ani jedno z ferrari Velkou cenu Itálie nedokončilo. Vettelovi selhaly brzdy a Leclerc boural v Parabolice. Podle Rosberga to nebyla jednoznačně chyba monackého jezdce.
Foto: Activepictures / Jiří Křenek
Nehoda Leclerca nebyla podle Rosberga jen jezdecká chyba  | Foto: Activepictures / Jiří Křenek

„Na tvrdých pneumatikách jsem s tím hodně zápasil,“ řekl Leclerc po závodě. „Snažil jsem se tlačit, ale pak jsem udělal chybu, ztratil zadní část a boural.“

Nico Rosberg řekl, že se snaží vyhnout slovu „neříditelné“, pokud jde o SF1000, ale v podstatě to tak je. Podle bývalého jezdce Mercedesu nebyla nehoda zcela Leclercova chyba.

„Je to přesně to slovo, které jsem se naučil už nepoužívat, protože jinak budu znovu citován a bude to přehnané,“ řekl Rosberg pro RTL. „Ale ferrari je velmi obtížné řídit. Chování auta mě vyděsilo. Zrychlil ze zatáčky, vše bylo pod kontrolou, a pak najednou ztratil zadní část vozu, zachytil to, a pak to znovu ztratil. Ferrari je velmi obtížné řídit.“

Ferrari nebodovalo ve druhém závodě v řadě

Ferrari nebodovalo ve druhém závodě v řadě

Obtížná chvíle pro tým, říká Vettel

Sebastian Vettel na konci roku odchází z týmu. Přesto současná forma Ferrari doléhá také na něj.

„Je to velmi obtížná chvíle pro celý tým a jako jeho součást trpím spolu se všemi ostatními,“ řekl Vettel.

„V tuto chvíli je tohle naše realita. Před námi je spousta závodů, musíme se snažit dělat to nejlepší, co můžeme, abychom měli smysluplnou závěrečnou část sezóny.“

„Čeká nás ještě hodně práce a na to se musíme soustředit. Musíme držet hlavu vzhůru, i když je to obtížné.“

Vettel nechce ukazovat prstem na někoho konkrétního, kdo za situaci může. 

„Tým zvolil jiný směr než já. Letos to pro nás bude těžké a příští rok se mě v tomto ohledu již netýká.“

Další článek: MiniDrivers a GP Itálie 2020

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)