Nebyla chyba Hondy, že to nefungovalo, říká Ecclestone

Kimi Räikkönen Potooczech  |  15. 09. 2017 18:23

Je to vina Hondy. Honda do toho projektu investovala čas i peníze. A pokud si pro svou práci nevyjednali adekvátní podmínky, pak je to jejich problém. Měli donutit McLaren, aby monopost stavěli kolem jejich motoru a ne přizpůsobovat motor monopostu. Pak jim zákonitě chyběl výkon a pokusy jej nahnat pak způsobovaly nízkou výdrž komponent. Stejně nelze čekat, že budou schopni konkurovat ostatním, když ostatní mají dávno hotový koncept a ten rok od roku rozvíjejí, zatímco Honda každý rok začala znovu od píky. Prostě nemůžete stavět stejný dům jako ostatní, doufat, že postavíte dokonce ještě větší a za třetinu nebo čtvrtinu času.

Kimi Räikkönen arturo  |  14. 09. 2017 12:37

Jo, zajímavý názor. I já jsem si říkal, že je sakra škoda, že Ron bránil tomu, aby Honda spolupracovala ještě s jiným týmem. Bylo by nějaké srovnání.
A proto jsem teď jsem zvědav, jak se Honda pohne s TR. Možná, že TR nebude tak zahleděné do sebe jako McL a ta zpětná vazba bude lepší.

Ekláku ty plesnivej senile, co to plácáš za blbosti? Aha , takže Honda za nic nemůže, to oni jsou ti chudáci, kterým Mclaren ubližoval....no to víš že jo..

McLaren fan since Ayrton Senna era (1988-93)

Mika Häkkinen Poťo  |  14. 09. 2017 13:21

Proč kdysi taky Newey odcházel z týmu s takouvou tradicí a jménem ? Jako neříkám, že do toho vidím ... Jen jestli McL nebude tak trochu zkostnatělá struktura - podobně jako SF, i když ... Myslím, že tam se už věci malinko hnuli a i sám Marchione si myslím, že se už chytnul za nos.

Ony F1  |  13. 09. 2017 21:02

Aha.Tak konečně to vím,že za to může Mclaren,který nedokázal aby Honda postavila alespoň takoví motor který bez defektu dokáže ujet alespoň jeden závod...

FoxPw  |  13. 09. 2017 21:19

Snad takový... McLaren donutil Hondu k "size zero" a když kastli navrhoval Prodromou, tak mi dopředu bylo jasné, že to nemůžou uchladit a budou i další problémy. Tím ztratili minimálně 2 závodní roky, než tento nesmyslný koncept opustili a mohli začít optimalizovat motor hlavně v oblasti turba a MGU-H.

Ony F1  |  15. 09. 2017 13:09

Kde žiješ:::Jaké chlazení.Spolehlivost komponentů byla úplně bídná a určitě za to nemohlo šasi a případně nedostatečné chlazení...A to se nebavím jen o MGU-H ale i o elektronice úniku provozních kapalin a podobně...Samotná Honda přiznala,že jim funguje jeden válec na stolici,ale všechny už ne....

Fernando Alonso hej_kej_ej  |  13. 09. 2017 18:10

Napsat že za to nemůže Honda, která ohledně motoru sveřepě odmítala jakoukoliv pomoc zvenčí, dokonce i lidí od McLarenu, může jen ignorant, senil nebo debiI - a čmrndat tomu v diskuzi může už jen pouze jedinec disponující kombinací všeho. No a že jsou v diskuzi těch jedinců davy poukazuje spíš na to, že nezdravá není ani tak F1 jako taková ale soudobá rychlokvašená cháska sledující F1, která si myslí že čtením Ecclákových sranců se posune do role insiderů.

Přesně tak. Slyšel jsi od tohoto nenažrance někdy slova chvály na McLaren? Ani když si jeli pro titul. To dělal všelijaké prasárny jen, aby McLaren nevyhrával. To si teď musí lebedit. Ještě že už je pryč. Mě tato kreatura vůbec nechybí.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 13. 09. 2017 18:55

On neměl rád McLaren? Proč?

1.BUT, 2.ROS, 3.ALO, 4.HUL

kobab  |  15. 09. 2017 12:40

To byla čistě animozita k Dennisovi, nemyslím, že Ecclestone by neměl rád McLaren jako takový.

kobab  |  15. 09. 2017 12:46

To byla dlouholetá animozita vůči Dennisovi. Myslím, že Ecclestoneovi nevadil McLaren jako takový.

Fernando Alonso Zatracený Mitsubiš  |  13. 09. 2017 19:06

Diametralne nesouhlasne hlavou kyvu.
Preber po svem.

Nesouhlas. Proč, to už se mi tu nechce vysvětlovat.

Fernando Alonso hej_kej_ej  |  13. 09. 2017 19:29

Myslím že nikdo i nic nepřišel, ale že se ti nechce vysvětlit něco co vysvětlit nedokážeš beru s povděkem. Jeden takovej grafoman, který pokaždé toho hodně napsal a nikdy nic nesdělil tady už byl....

Honda spolupracovala s externisty. Jestli i 1. rok, to nevím.

Fernando Alonso hej_kej_ej  |  14. 09. 2017 04:46

no vidíš, nevíš a soudíš, externisty přibrala až letos, tedy po třech letech zmaru.....

Taktak.....dle mého bude Honda velice ceněným partnerem.....Já doufám že půjde jako kdysi k nám do Grove, ještě lépe i s Alonsem ale to je takové.....Osobně si ale myslím že i tak McL nemá vyhráno, Fernando tu smlouvu podepsat totiž stále NEMUSÍ.

Toro Rosso-Honda=Vydělá Red Bull, do dvou let znovu v bitvě o tituly, ostatně spolupráce funguje v MotoGP, akorát Red Bull je sponsor.
Williams-Honda=Vydělají všichni, legenda se vrátí zpět a Honda se sveze na jméně legendy, očistí jméno a s Martini - no kdo by tohle nebral? 3 legendy, a Williams by mohl být zase neporazitelný. Je otázkou jak se k tomu Lowe postaví, píšu Lowe protože Clair mi nepřijde že si je tolik jistá postupem.

#7 RAI #11 PER #14 ALO #26 KVY #27 HUL #55 SAI + Force India Ferrari (2001-2016) | Šéf F1 Club ČeskoSlovensko (FB) a admin online racing ligy Touring Series (WEB)

Nemusí být. Nejdříve musí Honda dodat konkurenceschopný motor.

Fernando Alonso Akznoh_  |  13. 09. 2017 19:32

Tak pro začátek by stačilo fungující ......


1 2 3 4 5 6

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18. listopadu | Hromadná nehoda Macau style... odkaz
17. listopadu | Pietro Fittipaldi vyhrál s českým týmem Lotus (Charouz) titul v rušené sérii Formula V8 3.5.
17. listopadu | World Series Formula V8 3.5, ve které nyní jezdí Charouz, končí.
16. listopadu | Norris přijel do Macau a soupeřům v první kvalifikaci nadělil sekundu.
15. listopadu | Kamuj Kobajaši potvrzen jako jezdec týmu Andretti ve formuli E.

GP Abú Dhabí 2017

Pátek 24. listopadu 2017
1. trénink 10.00–11.30
2. trénink 14.00–15.30
Sobota 25. listopadu 2017
3. trénink 11.00–12.00
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 26. listopadu 2017
Závod 14.00