Navzdory problémům zůstane Force India u stejných matic kol

Force India nechce a nemůže se vrátit ke staršímu typu matice kol, i když s tím novým měla v Malajsii velké problémy.
Navzdory problémům zůstane Force India u stejných matic kol

Indická stáj letos přešla po vzoru větších týmů na zvláštní typ matice, která je součástí kola. Cílem tohoto řešení je samozřejmě urychlit zastávky v boxech.

V Sepangu však nastal pravý opak, matice působily velké problémy a odstavily oba vozy. "My se ke starému dílu nevrátíme," řekl zástupce šéfa týmu Bob Fernley pro Autosport. "Inženýři se už na to dívají v továrně a v Číně by to neměl být problém."

Jinou možnost totiž Force India nemá, pokud chce v zastávkách v boxech držet krok s konkurencí.

"Nemůžeme jít zpět, je třeba ten problém vyřešit a pokračovat ve vývoji. Dnes mají všichni zastávky hodně pod čtyři sekundy, ale pokud byste se vrátili k tradiční cestě, byli byste nad čtyřmi sekundami."

Force India má podezření, že za jejími problémy stály vysoké teploty. Vnitřek kola zůstával na místě a nedocházelo k jeho sundání s kolem.

Další článek: Alonso: Red Bull tvrdí, že je jednotný, ale není

10:36 | Podle Auto Hebdo u Renaultu končí šéf motorářů Rémi Taffin. U týmu pracuje 22 let.
18:53 | Dan Ticktum už není vývojovým jezdcem Williamsu. Tým s ním ukončil spolupráci.
15:45 | Ferrari oznámilo, že prohlídka vozu Charlese Leclera, do kterého narazil Lance Stroll, ukázala, že jeho motor je natolik vážně poškozen, že ho nebude možné opravit. Leclerca tak čekají penalizace.
3. srpna | Mladíci testují. Theo Pourchaire se ve středu sveze s vozem Alfy Romeo z roku 2018 v Maďarsku. Na trati nebude sám, probíhají tam testy 18palcových pneumatik. Oscar Piastri jezdí v Monze s vozem Renaultu ze stejného roku.