Náš motor se zlepšil více, než jsme čekali, zní z Renaultu

Renault sliboval, že během zimy našel 0,3 s a v průběhu sezóny by rád svou pohonnou jednotku zlepšil ještě alespoň o další 0,3 s na kolo. Nakonec to ale může být více.
Náš motor se zlepšil více, než jsme čekali, zní z Renaultu

Renault měl během testů problémy s ERS. Jeho zákaznici proto museli jezdit s konzervativním nastavením pohonné jednotky. Pokud jde o výkon, u Francouzů vládne spokojenost.

„Myslím, že jsme splnili náš cíl a možná ho i překonali,“ uvedl Abiteboul pro Motorsport.com, ale jedním dechem dodal důležitost spolehlivosti.

„Přišli jsme se zcela novou architekturu a to nejen v oblasti ICE ale také u ERS. Představuje to poměrně velkou výzvu a to především z pohledu spolehlivosti, ale to není žádné překvapení. Očekávali jsme, že se dostaví určité problémy a ty se i objevily.“ 

„Dobrou zprávou ovšem je, že to neděláme jen tak pro nic za nic. Když se pokoušíme získat výkonnost, tak se nám to i daří.“

Renault už chystá vylepšení, ale musí prý dobře vyvážit výkon a spolehlivost. „Před Melbourne nás čeká několik rozhodnutí, která budou mít vliv nejen na konečné pořadí, ale také na to, zda dojedeme do cíle nebo ne.“

Připomeňme, že v letošním roce mají jezdci k dispozici jen 4 pohonné jednotky na sezónu.

Foto: Getty Images / Charles Coates

Diskuze (16) Další článek: Co chystá Red Bull pro první závod?
21. září | Hankook potvrdil, že se účastní výběrového řízení FIA na dodávání pneumatik pro F1.
20. září | Leclerc odjel na okruhu Paula Ricarda s aktuálním vozem Ferrari v rámci testů pro Pirelli 120 kol. Testoval i Bottas s Mercedesem (102 kol).
20. září | Buemi se do F1 nevrátí, zůstává ve formuli E a bude jezdit za Nissan.
19. září | Force India nasadí v Rusku do prvního tréninku Latifiho.