Renault sliboval, že během zimy našel 0,3 s a v průběhu sezóny by rád svou pohonnou jednotku zlepšil ještě alespoň o další 0,3 s na kolo. Nakonec to ale může být více.
Renault měl během testů problémy s ERS. Jeho zákaznici proto museli jezdit s konzervativním nastavením pohonné jednotky. Pokud jde o výkon, u Francouzů vládne spokojenost.
„Myslím, že jsme splnili náš cíl a možná ho i překonali,“ uvedl Abiteboul pro Motorsport.com, ale jedním dechem dodal důležitost spolehlivosti.
„Přišli jsme se zcela novou architekturu a to nejen v oblasti ICE ale také u ERS. Představuje to poměrně velkou výzvu a to především z pohledu spolehlivosti, ale to není žádné překvapení. Očekávali jsme, že se dostaví určité problémy a ty se i objevily.“
„Dobrou zprávou ovšem je, že to neděláme jen tak pro nic za nic. Když se pokoušíme získat výkonnost, tak se nám to i daří.“
Renault už chystá vylepšení, ale musí prý dobře vyvážit výkon a spolehlivost. „Před Melbourne nás čeká několik rozhodnutí, která budou mít vliv nejen na konečné pořadí, ale také na to, zda dojedeme do cíle nebo ne.“
Připomeňme, že v letošním roce mají jezdci k dispozici jen 4 pohonné jednotky na sezónu.
Foto: Getty Images / Charles Coates