McLaren bude testovat novou technologii, která v reálném čase umožní měnit loga sponzorů na voze.
McLaren bude na voze testovat digitální technologii, která umožní v reálném čase měnit loga. Poprvé to otestuje v Austinu a následně také v dalších pátečních trénincích. Do závodu se technologie zatím nedostane. Panel se bude nacházet na šasi vedle hlavy jezdce.
Výkonná ředitelka McLarenu pro značku a marketing Louise Evansová to označila za „jednu z nejzajímavějších inovací v oblasti digitálních reklamních technologií“.
Tým očekává, že mu to umožní poskytnout svým partnerům flexibilnější možnosti brandingu.
„Možnost střídat různé značky na našich vozech je v této oblasti převratná a těšíme se na to, jaký to bude mít dopad na širší odvětví,“ uvedla Evansová.
Tým zvažuje využití tohoto systému i pro své další závodní aktivity, mezi které patří IndyCar, Extreme E a od roku 2023 i Formule E.
McLaren si na začátku letošního roku připsal další reklamní prvenství, když do nábojů svých kol zakomponoval logo prohlížeče Google Chrome. Tým také dříve v rámci testů experimentoval s osvětlenými náboji.
Systém, který se bude používat od tohoto víkendu, vyvinula společnost Seamless Digital.