Ke stupňům vítězů patří neodmyslitelně také šampaňské. Celých 15 let si jezdci vychutnávali francouzské šampaňské značky Mumm. Nyní se situace mění.
Podle thedrinksbusiness.com Mumm ve formuli 1 končí. Značku vlastní společnost Pernod Ricard, která za „reklamu“ měla platit 5 milionů euro ročně. Ecclestonovi se to ale zdá zřejmě málo a na další spolupráci se tak nedohodli.
Mumm jsme vídali ve formuli 1 dlouhých 15 let. Nyní chce značka prozkoumat nové výzvy. „Jsme velmi hrdí na naši minulost. Byli jsme 15 let oficiálním šampaňským formule 1 a dosáhli velkého úspěchu, pokud jde o zviditelnění a povědomí,“ uvedla společnost. „Rozhodli jsme se prozkoumat nové příležitosti – ve formuli E.“
Jezdci se ale nemusí obávat. Nové šampaňské dodá Moët & Chandon, který už v F1 byl od roku 1972 do roku 1999.
Foto: Getty Images / Lars Baron