Na stupních vítězů se bude stříkat jiným šampaňským

Ke stupňům vítězů patří neodmyslitelně také šampaňské. Celých 15 let si jezdci vychutnávali francouzské šampaňské značky Mumm. Nyní se situace mění.
Na stupních vítězů se bude stříkat jiným šampaňským

Podle thedrinksbusiness.com Mumm ve formuli 1 končí. Značku vlastní společnost Pernod Ricard, která za „reklamu“ měla platit 5 milionů euro ročně. Ecclestonovi se to ale zdá zřejmě málo a na další spolupráci se tak nedohodli.

Mumm jsme vídali ve formuli 1 dlouhých 15 let. Nyní chce značka prozkoumat nové výzvy. „Jsme velmi hrdí na naši minulost. Byli jsme 15 let oficiálním šampaňským formule 1 a dosáhli velkého úspěchu, pokud jde o zviditelnění a povědomí,“ uvedla společnost. „Rozhodli jsme se prozkoumat nové příležitosti – ve formuli E.“

Jezdci se ale nemusí obávat. Nové šampaňské dodá Moët & Chandon, který už v F1 byl od roku 1972 do roku 1999.  

Foto: Getty Images / Lars Baron

Další článek: Zákaznici nedostávají stejný motor, myslí si také Ecclestone

15:16 | 17. února bychom mohli vidět nové zbarvení Williamsu. Vůz až v den testů... podobně by na tom mohl být Haas. Oficiálně to ale potvrzeno nebylo.
23. ledna | Red Bull prodloužil spolupráci se společností ExxonMobil jako dodavatelem paliv, maziv a technologickým partnerem.
22. ledna | Formule 1 potvrdila, že Drive to Survive bude na Netflixu 28. února.
22. ledna | Racing Point představí svůj vůz 17. února.