Formule 1 dnes potvrdila, že se na stupních vítězů po velkých cenách bude podávat šampaňské značky Moët & Chandon.
Po čtyřech sezonách, kdy jezdci po závodech slavili na stupních vítězů s italským šumivým vínem Ferrari, se F1 vrací k tradici v podobě šampaňského značky Moët & Chandon.
Návrat značky Moët & Chandon, která byla s královnou motorsportu naposledy spjata v roce 2020, byl očekáván, jelikož toto šampaňské patří do francouzské skupiny LVMH, s níž F1 vloni podepsala rozsáhlé desetileté partnerství.
Jde tedy o podobný případ, jako když oficiální časomíru Rolex od letošní sezony nahrazuje značka TAG Heuer – i ta patří do portfolia luxusních značek jednoho z nejbohatších lidí světa Bernarda Arnaulta.
„Tradice přípitku na stupních vítězů patří mezi ikonické momenty našeho sportu a jsme nadšeni, že můžeme opět přivítat Moët & Chandon jako oficiální šampaňské formule 1. Oslavujeme tímto historii, emoce a dokonalost, které formuli 1 a Moët & Chandon spojují,“ okomentoval staronovou spolupráci s francouzskou značkou šéf F1 Stefano Domenicali.