Na rovinkách to bude bolet, obává se Verstappen

lunie1  |  23. 03. 2018 00:38

Tahle diskuse super...díky všem co tu byli a jen tak dál furt a stále a někdy se i něco dozvím...díky pánové

Ferda.  |  22. 03. 2018 17:26

Tři DRS zóny jsou super.
To je skoro na tipovačku v které zóně Fracek vyletí.

Tak Emil se obává rychlosti na rovinkách díky motoru Renault, ale Albonzo je nadrbanej z téhož motoru.Tak není von blbej, ten Alonso?🤔😅

pejdaa  |  22. 03. 2018 16:35

Albonzo tomu nerozumí.. to ho omlouvá, pže začal pracovat až letos
Tihle oba piloti si mohou říkat, co chtějí a nakonec je stejně zastaví technika motorů Renault..

superklidas  |  22. 03. 2018 15:13

Nikoho to nebude bolet víc než Fernanda.. a to i v zatáčkách.. I když bůhví kolik si jich ještě užije a nebude spíš postávat podél trati s nějakou komickou vložkou..

-ERACER-  |  22. 03. 2018 14:43

Max se bránit umí o toho strach nemám.

Bude lítat ze strany na stranu? Protože jinak se neubrání.

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

davegp3  |  22. 03. 2018 14:33

Myslíte si, že se ještě během této sezóny Marko/Horner chytnou s vedením Renaultu (Abiteboulem) a začnou po sobě plivat? Ani bych se tomu nedivil, pokud má RB v záloze Hnujdu, tak se nemusí kontrolovat a můžou to říct na plnou hubu...

Já si to myslím, že se to ještě vyhrotí. Už teď se neshodnou na datu.

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

Dneska je to výživné

karelse

Ondrej_V  |  22. 03. 2018 13:06

„Hm, tolik ne.“ Drzá držka.

Taky mě to napadlo. Dokonce mu to vidíš i ve tváři.

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

Tulup  |  22. 03. 2018 12:56

Myslim že to nikto z Vás nechape....minulu sezonu islo o to ze dobre zacali ste napriklad renol s 920 konami ....prve dva zavody ste ich este mali ale koli spolahlivosti dalsi zavod uz ste vykon na ukor spolahlivosti znizovali cize dajme tomu ze v 3 zavode uz ste mali len 900 koni a postupne tak dole az ste niekde v 6 zavode vymenili motor...co teraz budete musiet vymenit motor podstatne neskor a preto sa skoro vseci zamerali na spolahlivost aby svoj najvysi vykon mohli udrzat co najdlhsie aby nemuseli znizovat vykon motora....o to pojde tuto sezonu ...lebo co vam je prd platne ak date dajme tomu 950 koni na prvy zavod a potom budete koli spolahlivosti znizovat a znizovat a ked ze su len 3 motory tak v niakom 8 zavode uz pojdete len na 850 konoch aby vam to nebuchlo to je uplne zbytocne...treba svoj maximalny vykon udrzat po celu dobu az k okamihu ked vymenite motor.....

No jo ale k čemu jim je že vždy posunou jen jednu hodnotu pořádně? Loni to byla výkonnost na úkor spolehlivosti, letos je to spolehlivost na úkor výkonnosti. Ano, možná jim to nebude hořet jako loni bez ustání ale k čemu jim teď bude těch "plných" (například) 920 koní z loňska (nějaký malý vývoj zanedbejme)?

Tulup  |  22. 03. 2018 13:08

no bude im to k tomu ze podla mna v tom je hlavny rozdiel oproti mercedesu a ferrari....mercedes to ma uplne prepracovane ale tiez ked si zoberes ked hemilton dal v brazilii novy motor ..tak si vsimni o kolko bol rychlejsi proti botaskovy kt.. mal starsi motor a to len o niake 3 - 4 velke ceny....a o aky vykonnostny rozdiel sa to postaralo...teraz si zober ze vykon aky mal hamilton po vymene motora v brazílii budu moct pouzivat 10 velkych cen ...to sa podla mna tymi snazili urobit co najdlhsie plny vykon a potom samozrejme pridu aj vylepsenia .....


1 2