Bridgestone oznámil alokaci pneumatik na další tři závody a přiznal, že na městských tratích budou mít týmy možná pocit, že by potřebovaly měkčí obutí, zatímco v Británii očekává potíže i s nejtvrdší směsí.
Japonci i nadále drží rozdíl dvou stupňů tvrdosti mezi pneumatikami, přičemž pravidla nutí v suchém závodě použít obě dostupné směsi. Bridgestone oznámil, jak se rozhodl pro Kanadu, Valencii a Británii.
Městské okruhy jsou typickými adepty na nejměkčí pneumatiky. "Jelikož se tyto tratě nevyužívají pravidelně k závodění, budou se i tyto směsi zdát v pátek příliš tvrdé. V den závodu se okruh díky nánosům gumy zlepší, takže vysoká přilnavost super měkké směsi a velká výdrž střední směsi by měly přinést dobrou kombinaci," vysvětloval šéf sportovního vývoje Bridgestonu Hirohide Hamašima.
Britský Silverstone prošel rekonstrukcí, která z něj udělala ještě většího ničitele pneumatik, než byl předtím. "Okruh v Silverstonu je historicky nejnáročnější v kalendáři a díky novému profilu je ještě náročnější," konstatoval Hamašima. "Nová rovinka znamená větší průměrnou rychlost. Během kola se tvrdě brzdí a tvrdě akceleruje. Jako vždy budeme velmi pečlivě sledovat teplotu a opotřebení pneumatik. Očekáváme, že budeme svědky drolení, dokonce i u tvrdé směsi. Ale věříme, že měkká a tvrdá směs umožní vzrušující závodění."
Alokace pneumatik
Grand Prix/směs |
Super měkká |
Měkká |
Střední |
Tvrdá |
Bahrajnu |
X |
|
X |
|
Austrálie |
|
X |
|
X |
Malajsie |
|
X |
|
X |
Číny |
|
X |
|
X |
Španělska |
|
X |
|
X |
Monaka |
X |
|
X |
|
Turecka |
|
X |
|
X |
Kanady |
X |
|
X |
|
Evropy |
X |
|
X |
|
Velké Británie |
|
X |
|
X |