Na základě zkušeností ze Silverstonského testu míní závodní šéfinženýr Williamsu Xevi Pujolar, že vozy budou moci jezdit s novými pneumatikami rychleji.
Někteří jezdci letos Pirelli vyčítali, že v závodech nemůžou jezdit naplno, protože musí šetřit obutí. V tomto směru by mělo dojít ke zlepšení už v Maďarsku.
"Zjistili jsme, že jsou tu jisté rozdíly (mezi pneumatikami)," řekl Pujolar. "Není to revoluce, auto to nezmění. Přilnavost nových pneumatik je v zahřívací fázi jiná, ale myslíme si, že konzistence v dlouhé jízdě je pak trochu lepší."
"Co se týče drolení a výdrže, jsou také lepší. V závodě to bude trochu jiné, protože budete moct tlačit, takže pro nás je to pozitivní změna."
Pro Williams je teď důležité obsazovat lepší startovní pozice, aby mohl využívat svoji relativně dobou závodní rychlost.
"Kdybychom se dostali do první desítky, bylo by to perfektní, ale i kdybychom se první desítce jen přiblížili, byl by to rozdíl v závodním tempu. Pak také musíme zjistit, jak se změní závodní rychlost s těmito novými pneumatikami."