Nico Hülkenberg se už důkladně seznámil se svým novým zaměstnavatelem a prohlédl si továrnu Sauberu v Hinwilu. Udělala na něj dojem.
Hülkenberg přišel do Sauberu z Force Indie a měl možnost si uvědomit, jak moderním zázemím jeho nový tým disponuje. Těží mimo jiné z dřívějších investic BMW do infrastruktury v Hinwilu.
"Za prvé je ve Švýcarsku!" vysvětloval Hülkenberg rozdíl mezi stájemi pro oficiální stránky formule 1. "A když zajdu do detailů, významně vyčnívá aerodynamický tunel, je to opravdu velká bestie. Celkově je infrastruktura určitě prvotřídní."
A co je podle Hülkenberga při změně týmů nejtěžší? "Zapamatovat si všechna jména, jinak žádné potíže nejsou, když se stanete součástí nového týmu. Jsou to zkušenosti a proces, který trochu trvá, ale je to cenný čas, který se může v průběhu sezóny vyplatit."
Hlavní náplní práce německého jezdce teď je se důkladně seznámit s vozem, jeho ovládáním, procedurami týmu a lidmi. Všechny důležité úkony se pro něj musí stát rutinou, aby během závodního víkendu neváhal.
Při tom se setkává nejen s inženýry Sauberu. Také s jedinou šéfkou týmu v historii formule 1 Monishou Kaltenbornovou. "Možná, těžko v tuto chvíli říct, protože jsme spolu zatím nezažili závodní víkend," odpověděl na otázku, zda je ženské vedení jiné.
"Ale podle toho, co jsem doposud zažil, je Monisha výbornou šéfkou týmu tím, že plní hlavní úkol této práce - bere na sebe zodpovědnost za tým."