Můžeme bojovat i s Renaultem, věří Manor

Hlavní designér Manoru Luca Furbatto je optimistický ohledně šancí týmu udržet si svou desátou pozici v Poháru konstruktérů, v závěru sezóny by přitom chtěl ještě zatlačit na Renault.
Můžeme bojovat i s Renaultem, věří Manor

S vozem MRT05, který má ve svých útrobách pohonnou jednotku Mercedes, dosáhl tým zlepšení. Pascal Wehrlein letos už třikrát dokázal postoupit do druhé části kvalifikace a v Rakousku také podruhé v historii týmu bodovat.

Díky tomuto bodu se Manor v Poháru konstruktérů drží na desáté pozici před dosud nebodujícím Sauberem.

„Stále vyvíjíme náš vůz pro rok 2016,“ řekl Furbatto. „V Singapuru budeme mít nové díly, takový malý balíček, nějaké drobnosti. Hlavně budeme zkoušet nové díly pro rok 2017 a budeme pokračovat ve vylepšování výkonnosti vozu.“

„Samozřejmě si chceme udržet naši pozici v šampionátu a možná dokonce trochu potrápit Renault, který není příliš daleko.“

Furbatto zároveň vysvětlil, proč Manor využívá větrného tunelu Mercedesu a ne toho od McLarenu.

„Hlavním důvodem bylo načasovat to tak, aby se to shodovalo se změnou pravidel pro rok 2017. Větrný tunel Mercedesu je zároveň mnohem blíž Banbury (kde sídlí továrna týmu Manor - pozn. redakce) v porovnání s Wokingem.“

„Od McLarenu se nám dostávalo velmi dobrého servisu, ovšem z logistického hlediska a z pohledu velikosti vozu pro rok 2017 jsme si mysleli, že to byl lepší tunel (Mercedes).“

Foto: Getty Images / Charles Coates

Další článek: Nad odchodem z F1 jsem přemýšlel už před třemi lety, říká Massa

14. srpna | Třicet jedna let od úmrtí Enza Ferrariho: Životní příběh a odkaz nerudného génia z Maranella | odkaz odkaz prostřednictvím @infocz_web
12. srpna | Týmy formule 1 musí během léta na dva týdny uzavřít továrny. Většina týmů si zřejmě vybírá přestávku ode dneška.
8. srpna | Mexiko zůstane ve F1 nejméně do roku 2022.
8. srpna | Robert Kubica dokončil všechny letošní závody. Přesto odjel o 23 kol méně než Verstappen a Hamilton. #F1Fakt