Musíme zjistit, proč jsme v Singapuru tolik ztráceli, říká Gasly

Musíme zjistit, proč jsme v Singapuru tolik ztráceli, říká Gasly

Je to velmi paradoxní. Toro Rosso se dařilo na okruzích jako Spa a Monza, které vyžadují velký výkon pohonné jednotky, takže Toro Rosso sedět neměly. Naopak v Singapuru na tom tým nebyl dobře.

„Potřebujeme více času, abychom se na to podívali, protože je těžké pochopit, proč jsme byli o tolik pomalejší.“ 

Gasly skončil v kvalifikaci na 15. místě a v závodě byl 13.

„Předešlé dva víkendy byly mnohem lepší, než jsme si mysleli a očekávali jsme, že o víkendu v Singapuru budeme mít dobrou šanci.“

„Nakonec jsme byli mnohem pomalejší, než jsme čekali. Musíme se na vše podívat, abychom to více pochopili.“

„Viděli jsme, že v kvalifikaci trochu foukal vítr. V zatáčkách jsme ztráceli přítlak. Je to spousta věcí, které musíme pochopit, protože v tuto chvíli nemáme všechny odpovědi.“

Gasly se navíc trápil na hyperměkkých pneumatikách, na kterých trochu překvapivě odstartoval – vzhledem k tomu, že se nedostal do Q3, tak na hyperměkkých startovat nemusel.

„V prvním stintu jsme vsadili na hyperměkké pneumatiky, ale degradace byla větší, než jsme očekávali. Po 15 kolech jsem se masivně trápil. Odjeli jsme 25 kol, ale bylo to opravdu těžké.“ 

Po přezutí na ultraměkké se Gasly dostal do soubojů s dalšími jezdci, měl incident se Sirotkinem, viděl modré vlajky apod. Podle svých slov ztratil 15 až 20 sekund.

„Tohle opravdu ovlivnilo náš závod, ale myslím, že i bez toho jsme po celý víkend neměli tempo na to, abychom bojovali v první desítce.“

Honda chystá vylepšení

Honda letos plánuje nasadit upgrade své pohonné jednotky. Podle současných spekulací se tak může stát už v Rusku. Honda se chce vyhnout penalizacím při domácím závodě v Japonsku.

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Doporučujeme

Články odjinud