Musíme zapracovat na všech oblastech, říká technický ředitel Ferrari

Monopost Ferrari pro rok 2015 musí být podle technického ředitele stáje Pata Frye lepší ve "všech oblastech".
Musíme zapracovat na všech oblastech, říká technický ředitel Ferrari

Stáj z Maranella v letošní sezóně zatím dosáhla na stupně vítězů pouze dvakrát, na vítězství přitom čeká od loňské Velké ceny Španělska. Tři závody před koncem drží v poháru konstruktérů Ferrari čtvrté místo, když na třetí Williams ztrácí 28 bodů.

„Jsme rozhodně dále co se našich vědomostí a pochopení věcí týče,“ řekl Fry k letošní sezóně z pohledu Ferrari.

„Je zároveň jasné, v čem se v porovnání s našimi soupeři musíme zlepšit. Musíme zapracovat na všech oblastech vozu, dali jsme si přitom velké cíle z pohledu pohonné jednotky a aerodynamického vývoje, obě tyto oblasti jsou klíčové. Těchto cílů musíme dosáhnout, abychom byli konkurenceschopní, a právě na to se v továrně zaměřují teď a budou ještě následujících pět měsíců.“

Do Austinu Ferrari přiveze testovací díly

Fry zároveň dodal, že Ferrari pro Velkou cenu USA v Austinu chystá na svůj vůz F14 T několik dílů, které v rámci vývoje otestuje.

„Po dvou po sobě jdoucích závodech v Japonsku a Soči jsme měli tři týdny na přípravu na další dvojici závodů v USA a Brazílii. Týden navíc nám dal více času na přípravu a také na vyrobení některých specifických testovacích součástek,“ dodal Fry.

„Cílem je naučit se něco o výkonnosti vozu a pokusit se ji zlepšit, v této fázi roku jde však již spíš o rok 2015.“

Další článek: Švýcarská firma nabízí řešení: odklízení vozů vrtulníkem

22:37 | FIA chce udělat "co bude v jejích silách", aby termín Le Mans v příštím roce nekolidoval se závodem F1.
16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)