Musíme se zbavit těchto poruch, říká šéf Haasu

Vůz Haasu ve středu třikrát zastavil na trati. V prvních dvou případech šlo o problém se zapalovací cívkou. Krátce před koncem dne haas zastavil znovu, ale tentokrát šlo o test s nízkou hladinou paliva.

Haas sice měl ve středu problémy, ale moc ho nezdržely. Fittipaldi a Grosjean odjeli v součtu 117 kol.

„Dnes jsme viděli několik našich zastavení na trati,“ řekl Steiner. „Musíme se zbavit těchto poruch. Nakonec jsme ale odjeli spoustu kilometrů. Stále se učíme, ale chceme tento proces urychlit, abychom byli připraveni na Grand Prix Austrálie.“

„Upřímně řečeno, nebyl to špatný den,“ řekl Grosjean. „Ano, vrátili jsme se několikrát na nákladním autě poté, co vůz musel zastavit na trati, ale to je součást testování. Zjišťujeme, jaké jsou limity a co můžeme udělat s vozem lépe.“

Steiner také pochválil Fittipaldiho. Ten odjel prvních pár kol už v úterý, kdy nahradil Magnussena, který měl problémy s opěrkou hlavy. Ve středu jezdil celé dopoledne. Podle Steinera odvedl Fittipaldi dobrou práci a podal vyzrálý výkon.

Magnussenův testovací den komplikovaly problémy s opěrkou hlavy

Magnussenův testovací den komplikovaly problémy s opěrkou hlavy

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Další článek: Ferrari je půl sekundy před námi, odhaduje Wolff

10:25 | Třetí současný jezdec pojede virtuální Le Mans. K Norrisovi a Verstappenovi (se stejným vozem) se připojí také Pierre Gasly, který bude v týmu třeba s Vergnem.
9:39 | Obrat McLaren Group v prvním čtvrtletí: 2019: 284 milionů liber 2020: 109 milionů liber
22. května | F1 potvrdila, že stále jedná s britskou vládou o pořádání závodů. Nyní je komplikuje nutnost karantény po přicestování do země...
22. května | Podle Sky Sports by se v Silverstonu mohlo jet později v létě, až skončí opatření (nutnost karantény po příjezdu do země). Šéf okruhu je v tomto optimistický.