Musíme počítat už i s Williamsem, ví Norris

McLaren a další týmy formule 1 ze středu pole budou muset podle pilota britské stáje Landa Norrise v letošní sezóně počítat s Williamsem, který v posledních letech spíše zaostával.
Musíme počítat už i s Williamsem, ví Norris

Williams poslední roky jezdil na konci pořadí. Vloni získal zásluhou Roberta Kubici jen jeden bod. V letošních předsezónních testech v Barceloně si ale monopost FW43 vedl dobře, ačkoliv pilot Williamsu George Russell očekává, že tým bude stále nejpomalejší.

Williams chce letos bojovat s Alfou Romeo

Williams chce letos bojovat s Alfou Romeo

„Myslím, že Williams je mnohem blíže. V podstatě jsou v tom souboji, takže nad nimi musíme přemýšlet. Není to tak, že bychom s nimi nemuseli počítat v naší strategii,“ řekl pro Autosport Norris.

„Nyní je do toho musíme zapojit a budeme s nimi bojovat. Nebude snadné je předjet. Musíme si dávat větší pozor, připojil se k nám další tým. Jinak si ale nemyslím, že by to bylo jiné oproti minulému roku.“

Týmům ze středu pole přitom podle Norrise vévodil Racing Point, který při návrhu svého letošního vozu vycházel z loňského modelu Mercedesu. Náskokem Racing Pointu na své soupeře si ale Brit není jistý.

Jsme nejpomalejší. Do Q2 se nedostaneme, říká Russell

Jsme nejpomalejší. Do Q2 se nedostaneme, říká Russell

„Těžko říct. Hned od začátku předsezónních testů vypadali velice konkurenceschopní. Mají vůz, který funguje dobře všude. Nevíme, kolik toho ukázali, co mohou udělat. Možná toho ukázali až příliš, tak se ke konci drželi zpátky,“ říká.

„Budou buď daleko vpředu nebo součástí souboje. Neboj jen vpředu, nejsem si jistý. V porovnání s loňským rokem udělali krok vpřed, důvod je jasný,“ připomíná Norris model RP20, který se velmi podobá loňskému Mercedesu W10.

Foto: Getty Images / Rudy Carezzevoli

Další článek: Život v karanténě: Bývalý prezident Manoru vytvořil obraz Hamiltona na psacím stroji

12:50 | Pierre Gasly potvrzen v týmu AlphaTauri pro rok 2021.
9:35 | Mercedes a Aston Martin budou více spolupracovat, což se určitě promítne i ve F1. Mercedes navýší podíl v Astonu na 20 %. Ten získá přístup k technologiím elektrických pohonů.
18:46 | Kvůli dvoudennímu víkendu v Imole se musela měnit pravidla a další věci. Méně bude i pneumatik. Místo 13 sad jen 10: dvě sady tvrdých, dvě střední a šest měkkých. Tři sady musí být po tréninku vráceny.
18:15 | Roman Staněk byl odpoledne v Jerezu nejrychlejší v testech... formule 3 měla v datech chybu. Opravujeme to...

GP Emilia Romagna

Sobota 31. října 2020
Trénink 10.00–11.30
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 1. listopadu 2020
Závod 13.10