Museli jsme vloni hodně riskovat, říká Tost

Toro Rosso se na konci roku 2015 rozhodlo, že bude odebírat rok staré pohonné jednotky Ferrari. Aby tým snížil ztrátu na soupeře, musel prý riskovat.
Museli jsme vloni hodně riskovat, říká Tost

Pohonná jednotka ve voze Ferrari nebyla po celou sezónu vyvíjená, takže Toro Rosso postupně ztrácelo. O to více muselo být agresivní z hlediska vývoje. V Německu nasadil tým nový aerodynamický balíček, ale trvalo pár závodů, než ho dokázal plně pochopit. 

„Hodně jsme riskovali,“ řekl Franz Tost pro Autosport. „Museli jsme hodně riskovat a přijít s novým aerodynamickým balíčkem. Auto bylo po aerodynamické stránce dobré už předtím. S novým balíčkem jsme měli větší přítlak a vůz byl lepší, ale pokud máte více přítlaku, tak máte samozřejmě i větší odpor.“ 

„Ostatní vyvíjeli pohonné jednotky a to znamenalo, že jsme neměli šanci být s nimi v kontaktu. Nemohli jsme to dohnat, byli už dost vpředu. Nebyl už žádný způsob, jak vyvíjet šasi tak, abychom mohli konkurovat týmům, které vyvíjely pohonné jednotky.“

Foto: Getty Images / Peter Fox

Váš názor Další článek: Video: Ricciardo ukázal RB7 zaměstnancům ExxonMobilu
17:42 | V Hockenheimu se krátce po konci závodu otevřelo nebe...doslova povodeň.
12:35 | Gasly mění kompletně celou pohonnou jednotku. Odstartuje z konce startovního pole
20:45 | Ferrari věnovalo zisk pole position Marchionnemu..
21. července | Možnost deště: FP3: 40 %, Kvalifikace: 60 %

GP Německa 2018

Pátek 20. července 2018
1. trénink Ricciardo (1:13.525)
2. trénink Verstappen (1:13.085)
Sobota 21. července 2018
3. trénink Leclerc (1:34.577, mokro)
Kvalifikace Vettel (1:11.212)
Neděle 22. července 2018
Závod Hamilton