Motorům V8 chyběla agresivita, jakou mají ty hybridní, hodnotí Massa

Kimi Räikkönen TheBodiy  |  16. 10. 2018 02:51

Neexistuje na světě lepší zvuk něž jekot 19ti tisíc otáček, 3 litrového 10ti válce.

Lewis Hamilton ackire808  |  14. 10. 2018 18:07

Atmosfera je proste nostalgie a pravěk.. Kdejakej turbomotor sfoukne atmosferu o stejnym výkonu jak svíčku :) Hybridy mě se*ou, ale turbo nechat.

Fernando Alonso S-fan__  |  14. 10. 2018 17:30

F1 se s motory sama dostala do pasti a teď nemá kudykam. Pod tlakem ekoteroristů se nechali zblbnout zavést hybridní kraviny, ale na plně elektrickou sérii přejít nemůžou, protože na to nemá vedle Formule E právo. A krok zpět ke klasickým motorům bez baterií taky udělat nemůže. Tak si bude jezdit furt dál hybridy, ikdyž zbytek světových značek přechází na plně elektrický pohon a radši se soustředí na Formule E. F1 dáváme tak 5 let, pak to přestane automobilky bavit a skončí to.

Sebastian Vettel Killa-Gorilla  |  14. 10. 2018 17:00

nejsem nakej pamětník nebo zaseklej v minulosti ale atmosféra je atmosféra, turbo .. dejme tomu ale ty eletrický sráč ky tvl jak si může někdeo koupit nějakou vyretušovanou sra čku jako je tesla kvůli tomu že je o dvě desetiny z nuly na sto rychlejší než Porsche nebo Ferrari

Charles Leclerc pejdaa  |  14. 10. 2018 19:02

a co v éře škodovek 120, favoritů?
a myslíš, že tamní strejci hudrovali, na co zelekrtrizovanou felicii, fábii, či octávii?

Takže asi tak..

Jenson Button -ERACER-  |  14. 10. 2018 16:21

To věcné srovnávání motoru to je těžký oříšek. Je velice jednoduché srovnavat věci které už byli před mnoha lety zakázaný s věcmi které je nahradili a doteď běží jejich vývoj. To že jsou výkonnější je a může být pravda... Logicky... Jejich vývoj stále běží. Takže z lajckeho pohledu ano jsou asi co se tyče pod plynem agresivnější. Atmosféra nebyla slabší byla "jiná". Ale dovolím si tvrdit že kdyby stále běžel jejich vývoj tak je také úplně někde jinde než byla tehdy. Spotřeba výkon to vše by se razantně změnilo... Navíc musíme brát stále v potaz že to není čistokrevné turbo ale "HYBRID" kterému hodně napomáhá elektrická energie. Pokud by se to spojilo s atmosférou také je v jiných číslech. Jen mi nejde do hlavy jak se neustále mluví o tom jak nynější motory "UŽ" dosahují 1000 koní... Vždyť atmosféry BMW a Hondy dosahovali přes 1 000 až 1200 koní uz někdy v roce 2002 a 2005...vždyť ty tehdejší atmosféry dělali takový bordel až se údajně na Hockenheimu kroutili tribuny... Panečku to byl kotel... To bylo něco za co stalo utratit 20 tisíc za vstupenku... To co tam je teď je bohužel zralé tak pro dospívající puberťáky jako zde kteří ještě neviděli a nezkusili poradny motor...

To je sice krásné že to dosahovalo tolik koní ale jak dlouho to vydrželo? :) Závod? Nebo jen kvaldu? Tady ty motory musí vydržet třeba třetinu (čtvrtinu) sezóny. Je poměrně snadný udělat obrovskej motor kterej bude mít spoustu koní, vyrobil ale motor, kterej je hybrid, 1.6 a mění rekordy těch starých motorů s tím, že vydrží dlouho, to je umění.
Tím neříkám, že kdyby běžel vývoj atmosfér, tak na tom nejde obdobně ale tohle je prostě budoucnost, určitě se to nezmění zpět a lidi by konečně měli přestat fňukat. Koneckonců, už je to nějakej ten pátek kdy se to změnilo.

S tím různým vývojem nemáš pravdu, minimálně co se týká srovnání obyčejné turbo versus obyčejná atmosféra. Na začátku první turbo éry to byl totiž přímý souboj mezi atmosférickými motory a novými turbo motory. Oba druhy byly plně vyvíjené a postupně vyhrálo jasně turbo. A takhle by to bylo i dneska pokud by jsi povolil oba druhy motorů. Ono totiž turbo mělo už 80.letech téměř 1500 koní.

Hybrid je samozřejmě zase jiná pohádka.

Forza Ferrari !!!

Sebastian Vettel Killa-Gorilla  |  14. 10. 2018 15:17

hlavně že to chtěl Renault a mělo to bejt levnější stalo se to co se dalo čekat je to mnohem dražší a Renault... dobře jim tak že z nich bude nejhorší motor v poli

Sebastian Vettel Vesmírný Jezdec  |  14. 10. 2018 15:09

Je to pravda, atmosféru prostě nenahradíš.

Trapnou atmosféru nahradíš velice lehce...............TURBEM

Michael Schumacher = na věky nejlepší.

Fernando Alonso S-fan__  |  14. 10. 2018 16:22

Atmosféru nijak nenahradíš chlapče. Janstu, ty jsi ještě moc malé dítě a srabík.

Jenson Button -ERACER-  |  14. 10. 2018 16:23

Je vidět že moc netušís...

Sebastian Vettel Killa-Gorilla  |  14. 10. 2018 14:13

jinak Felipeho ta rána pružinou do kebule těžce poznamenala od té doby jezdil jak pos ranej, škoda

Kimi Räikkönen PuffyIceman  |  14. 10. 2018 14:25

Nemas pravdu.

Sebastian Vettel Killa-Gorilla  |  14. 10. 2018 14:37

mně se zdál po té nehodě pomalejší, strach je sviňa...

Kimi Räikkönen Potooczech  |  14. 10. 2018 17:21

Felipe šel do háje obecně po opuštění drážkovaných pneu Bridgestone a zavedení nových hladkých pneu.
Felipe byl rychlý z jednoho prostého důvodu, dlouhá léta to byl testovací jezdec Ferrari a kromě závodů v Sauberu odjezdil v podstatě každý rok duplicitní sezonu jako testovač. Nikdo v poli neměl tolik najeto jako on na tehdejších pneu a proto mu to jelo. Jakmile se pneu změnily, tak už na špici nikdy neměl. A ta pružina ho rozhodně zbrzdila. Po ní to už prostě nikdy nebyl on. V roce 2008 měl jednoznačně šanci na titul, pak už nikdy neměl na to porazit týmového kolegu.

Sebastian Vettel Killa-Gorilla  |  14. 10. 2018 14:07

tak letos to jde ale v roxce 14 to byla čistá katastrofa výkon nula a zvuk nejhorčí co kdy byl

Triper  |  14. 10. 2018 13:28

Je bezva, že už to nejsem jenom já, kdo tady obhajuje nové pohonné jednotky. Za mě, pokud pomineme náklady na vývoj, tak ve všem lepší, včetně závodění.

Pierre Gasly Ferda.  |  14. 10. 2018 13:31

Těžké mrchy, kvůli kterým se musí šetřit téměř vše. Dokonce i jezdcova noha na plynovém pedálu, aby dokázali dojet až do cíle.


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18:00 | Dobrá zpráva: F1 bude vysílat živě první předsezónní testy. Špatná zpráva: V rámci F1TV, která není v ČR dostupná.
15:33 | Takhle si McLaren představuje F1 budoucnosti odkaz
22. ledna | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
22. ledna | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.