Montezemolo se s Marchionnem přes média hádat nechce

Ve Ferrari proběhla revoluce. Nejen, že odešla řada lidí, ale došlo ke změně ve vedení. Luca di Montezemolo po více než 20 letech skončil a na jeho místo nastoupil šéf FCA Sergio Marchionne.
Montezemolo se s Marchionnem přes média hádat nechce

Marchionne má na současná pravidla formule 1 podobné názory jako Montezemolo. Není ale veřejným tajemstvím, že mezi oběma Italy nebylo a není vše v pořádku. Jedním z důvodů, proč se pohádali, může být budoucnost Ferrari. Automobilka se má rozdělit mezi současné akcionáře FIATu a zamířit také na burzu. Před pár dny navíc Marchionne prohlásil, že Ferrari udělalo v oblasti sportu řadu chyb. 

Udělali jsme spoustu chyb, říká Marchionne

Udělali jsme spoustu chyb, říká Marchionne

„Nechtěl jsem přilévat olej do ohně tomuto argumentu a to kvůli velké lásce, kterou k Ferrari cítím, kvůli respektu k lidem, kteří tam pracují a pracovali, vyhrávali na trhu i na okruzích,“ reagoval Montezemolo pro ANSA.

„V posledních týdnech jsem slyšel opakovaná, bezdůvodná a někdy i nepodložená obvinění. Nechci se uchýlit k podobným provokacím. Sportovní úspěchy, větší, než jakých dosáhl jakýkoliv jiný tým, síla, prestiž, kterou si značka vybodovala ve světě, finanční výsledky, které byly zásadní pro celou skupinu FCA a skutečnost, že letošní rok byl nejlepší v historii společnosti, mluví samy za sebe. Věřím, že Vánoce přinesou zklidnění a lepší úsudek.“  

Marchionne vysvětlil, proč Ferrari nechtělo do čela F1 Montezemola

Marchionne vysvětlil, proč Ferrari nechtělo do čela F1 Montezemola

Další článek: Ferrari představí svůj vůz na konci ledna

22:37 | FIA chce udělat "co bude v jejích silách", aby termín Le Mans v příštím roce nekolidoval se závodem F1.
16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)