Mohli jsme být na pódiu, zní z Haasu. Grosjena prý potkal problém s MGU-K

Haasy startovaly v první desítce, ale po chaotickém závodě odjely z Brazílie s prázdnou. Magnussen dojel 11., Grosjean 13.
Mohli jsme být na pódiu, zní z Haasu. Grosjena prý potkal problém s MGU-K

Před prvním restartem byl Grosjean na sedmém místě před Carlosem Sainzem, který nakonec skončil třetí. V cíli závodu byl ale jezdec Haasu až třináctý.

Podle Güenthera Steinera měl Grosjean neobvyklý problém s MGU-K. Najednou ztratil veškerý výkon z MGU-K a následně se to zase samo spravilo.

„Nikdo neví, co to bylo,“ cituje Steinera Motorsport.com. „Stále to nevíme, protože poté to zase fungovalo.“

V únoru do Prahy dorazí Romain Grosjean a Giacomo Agostini. Haas tady zřejmě představí nový vůz

V únoru do Prahy dorazí Romain Grosjean a Giacomo Agostini. Haas tady zřejmě představí nový vůz

Sám Grosjean ale vidí také další faktory, které hrály roli. „Upřímně řečeno, byl to jeden z mých nejlepších závodů. V každém kole jsem byl na limitu. Když ale vyjel safety car, věděl jsem, že je po nás. Teploty pneumatik spadly, ztratil jsem 40 °C na přední pravé pneumatice a věděl jsem, že restart bude těžký.“

Po restartu pak došlo k souboji se Sainzem (můžete ho vidět na videu).

„Se Sainzem jsem nebyl moc spokojený. Vytlačil mě ven ve druhé zatáčce. Ale i tak za mnou byli na měkkých pneumatikách a předjížděli mě.“

Podle Grosjeana je to typická smůla, která Haas celý rok provází. „Když už bojujeme o body, daří se nám, tak máme prostě smůlu.“

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Další článek: Podle Hornera mohl Albon odjet z Brazílie se vztyčenou hlavou

13. prosince | Před 20 lety usedl Fernando Alonso poprvé do vozu formule 1. V Jerezu se zúčastnil testů s Minardi.
12. prosince | Kubica dnes v Jerezu testuje vůz DTM od BMW.
10. prosince | Pirelli už nominovalo pneumatiky pro Austrálii, Bahrajn, Vietnam a Čínu: ve všech případech C2, C3, C4