Finský pilot ujel virginům, ale na ostatní ztrácel, Glock s d´Ambrosiem dokončili za sebou, Čandhok a Ricciardo se hlavně učili, Liuzziho zradila elektronika.
Lotus
Heikki Kovalainen dojel ve Velké ceně Německa na Nürburgringu šestnáctý.
"Všechno fungovalo dobře, ale byl jsem osamocen. Na chlapy před námi dost
ztrácíme a před týmy za námi jsme měli náskok," vzpomínal Fin, který se
snažil po celý závod držet vysoké tempo a nedělat chyby. "Postupujeme
správným směrem. Chvíli potrvá, než budeme bojovat s jezdci před námi, ale
dostaneme se tam." Karun Čandhok, který v tomto závodě nahradil Jarna
Trulliho, se do závodního kokpitu vrátil po roce, dvakrát se dostal do hodin
a dojel dvacátý. "Potřebuji víc času, abych si zvykl na pneumatiky. Když
odcházejí, jejich chování se dost liší od loňských," vzpomínal Ind, který je
především rád, že dojel. S jeho počínáním bylo spokojeno i vedení týmu v čele
s Tonym Fernandesem.
Virgin
Také oba vozy týmu Marussia Virgin dojely do cíle. Timo Glock, který má v
kapse smlouvu do roku 2014 (psali jsme zde), dojel sedmnáctý. "Od poloviny závodu jsem měl
problémy s brzdným systémem, musíme se na to podívat," řekl. Jérôme
d´Ambrosio naopak cítil zlepšení, závod dokončil hned za svým týmovým kolegou. "Jdu
správným směrem. Posledních několik víkendů bylo trochu obtížných, ale o
tento se můžu opřít. Chci si tuto úroveň udržet i v Maďarsku a být co
nejblíže Timovi," přeje si Belgičan. Šéf týmu John Booth si pochvaloval zejména rychlost obou svých jezdců na měkčích pneumatikách, proto se tým rozhodl vydržet na nich co nejdéle.
HRT
Daniel Ricciardo dokončil svou druhou velku cenu na devatenáctém místě. "Je
dobré dojet, ale pořád mám před sebou dlouhou ä příkrou cestu. Jsem si jistý,
že pokud se jí budu držet, pokrok bude víc vidět a doufám, že budu brzy dojíždět o
pár pozic výše," věří. Vitantonio Liuzzi startoval kvůli penalizaci až ze
třiadvacátého místa, ale v úvodu se mu podařilo pár míst získat. Pak ale
začaly problémy s vyvážením brzd. "Po zastávce jsme se dostali zpátky do
tempa, potom přišly nešťastné potíže s elektronikou a musel jsem ze závodu
odstoupit," litoval Ital, který jinak vidí zlepšení oproti Silverstone.
"Musíme v dalším závodě přidat. Bude to těžké, protože trať našemu vozu
nesedí. Budeme ale bojovat jako obvykle." Liuzziho odstoupení litoval i šéf
týmu Colin Kolles.