Renault i nadále pokračuje v budováni svého týmu. Kromě vývoje motoru se zaměřuje také na další oblasti.
„Aerodynamika je oblast, na kterou soustředíme zdroje,“ uvedl Abiteboul pro Motorsport.com.
„Musíte mít správné vybavení a lidi, ale i správný aerodynamický tunel. Máme dobré lidi, ale potřebujeme správné lidi ve správném množství.“
„Celkově měl tým 475 zaměstnanců. Nyní je jich 645 a do konce příštího roku jich bude 700. Skupina aerodynamiků je nejrychleji rostoucí skupinou lidí. Když jsme koupili tým, bylo jich méně než 60 a nyní jich je 120. Zdvojnásobili jsme velikost aerodynamického oddělení.“
Podle Abiteboula hodně lidí přišlo z Red Bullu. „Zlepšili jsme aerodynamický tunel a příští rok budeme dělat totéž s CFD (počítačové simulace).“
„Pokud chcete najmout mladé lidi, není to příliš těžké,“ pokračuje Abiteboul, který zmínil, že společně s Infinity na to mají i speciální program. „Je to skvělý způsob, jak hledat a objevovat talenty po celém světě.“
„Problém je v tom, že nemají zkušeností. Například problémy se spolehlivostí, které letos máme u našeho auta, jsou z velké části důsledkem skutečnosti, že v designové kanceláři máme velmi mladé designery.“
„Těžší je najmout vysoce postaveného aerodynamika jako třeba vedoucího aerodynamiky. Je to těžké vzhledem ke smluvním situacím.“
Foto: Getty Images / Mark Thompson