Mladí a nezkušení: Renault zdvojnásobil velikost aerodynamického oddělení

Renault i nadále pokračuje v budováni svého týmu. Kromě vývoje motoru se zaměřuje také na další oblasti.
Mladí a nezkušení: Renault zdvojnásobil velikost aerodynamického oddělení

„Aerodynamika je oblast, na kterou soustředíme zdroje,“ uvedl Abiteboul pro Motorsport.com.

„Musíte mít správné vybavení a lidi, ale i správný aerodynamický tunel. Máme dobré lidi, ale potřebujeme správné lidi ve správném množství.“

Spolehlivost Renaultu McLarenu starosti nedělá

Spolehlivost Renaultu McLarenu starosti nedělá

„Celkově měl tým 475 zaměstnanců. Nyní je jich 645 a do konce příštího roku jich bude 700. Skupina aerodynamiků je nejrychleji rostoucí skupinou lidí. Když jsme koupili tým, bylo jich méně než 60 a nyní jich je 120. Zdvojnásobili jsme velikost aerodynamického oddělení.“

Podle Abiteboula hodně lidí přišlo z Red Bullu. „Zlepšili jsme aerodynamický tunel a příští rok budeme dělat totéž s CFD (počítačové simulace).“

Renault pracuje na kompletně novém voze pro sezónu 2018

Renault pracuje na kompletně novém voze pro sezónu 2018

„Pokud chcete najmout mladé lidi, není to příliš těžké,“ pokračuje Abiteboul, který zmínil, že společně s Infinity na to mají i speciální program. „Je to skvělý způsob, jak hledat a objevovat talenty po celém světě.“

„Problém je v tom, že nemají zkušeností. Například problémy se spolehlivostí, které letos máme u našeho auta, jsou z velké části důsledkem skutečnosti, že v designové kanceláři máme velmi mladé designery.“ 

„Těžší je najmout vysoce postaveného aerodynamika jako třeba vedoucího aerodynamiky. Je to těžké vzhledem ke smluvním situacím.“

Podle Hülkenberga musí Renault zapracovat na výkonu i spolehlivosti

Podle Hülkenberga musí Renault zapracovat na výkonu i spolehlivosti

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Diskuze (12) Další článek: Pirelli si možná vyjedná výjimku a nasadí novou pneumatiku během sezóny
17:20 | Pierre Gasly nasazuje nový motor, turbo, MGU-K, MGU-H. Čeká ho start z konce pole...
21:17 | Vypadá to, že Arrivabene x Binotto zatím 1:0. Binotto podle italských médií nedorazil do Austinu.
18:43 | TOP 5 jezdců v historii F1 podle Alonsa: Schumacher, Prost, Fangio, Senna a Hamilton.
18. října | Potvrzeno... Schumacher i Ticktum se zúčastní prestižního závodu F3 v Macou... přesně za měsíc.

GP USA 2018

Pátek 19. října 2018
1. trénink 17.00–18.30
2. trénink 21.00–22.30
Sobota 20. října 2018
3. trénink 20.00–21.00
Kvalifikace 23.00–00.00
Neděle 21. října 2018
Závod 20.10