Mladí a nezkušení: Renault zdvojnásobil velikost aerodynamického oddělení

Renault i nadále pokračuje v budováni svého týmu. Kromě vývoje motoru se zaměřuje také na další oblasti.
Mladí a nezkušení: Renault zdvojnásobil velikost aerodynamického oddělení

„Aerodynamika je oblast, na kterou soustředíme zdroje,“ uvedl Abiteboul pro Motorsport.com.

„Musíte mít správné vybavení a lidi, ale i správný aerodynamický tunel. Máme dobré lidi, ale potřebujeme správné lidi ve správném množství.“

Spolehlivost Renaultu McLarenu starosti nedělá

Spolehlivost Renaultu McLarenu starosti nedělá

„Celkově měl tým 475 zaměstnanců. Nyní je jich 645 a do konce příštího roku jich bude 700. Skupina aerodynamiků je nejrychleji rostoucí skupinou lidí. Když jsme koupili tým, bylo jich méně než 60 a nyní jich je 120. Zdvojnásobili jsme velikost aerodynamického oddělení.“

Podle Abiteboula hodně lidí přišlo z Red Bullu. „Zlepšili jsme aerodynamický tunel a příští rok budeme dělat totéž s CFD (počítačové simulace).“

Renault pracuje na kompletně novém voze pro sezónu 2018

Renault pracuje na kompletně novém voze pro sezónu 2018

„Pokud chcete najmout mladé lidi, není to příliš těžké,“ pokračuje Abiteboul, který zmínil, že společně s Infinity na to mají i speciální program. „Je to skvělý způsob, jak hledat a objevovat talenty po celém světě.“

„Problém je v tom, že nemají zkušeností. Například problémy se spolehlivostí, které letos máme u našeho auta, jsou z velké části důsledkem skutečnosti, že v designové kanceláři máme velmi mladé designery.“ 

„Těžší je najmout vysoce postaveného aerodynamika jako třeba vedoucího aerodynamiky. Je to těžké vzhledem ke smluvním situacím.“

Podle Hülkenberga musí Renault zapracovat na výkonu i spolehlivosti

Podle Hülkenberga musí Renault zapracovat na výkonu i spolehlivosti

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Diskuze (12) Další článek: Pirelli si možná vyjedná výjimku a nasadí novou pneumatiku během sezóny
16:32 | Zajímavé. Podle webu odkaz míří bývalý šéf Porsche v LMP1 Andreas Seidl do vedení McLarenu.
7. prosince | Oprava: Gala FIA zdá se už teď. odkaz
6. prosince | Toto Wolff prozradil, že si při oslavách titulu poranil přední zkřížený vaz.
6. prosince | Jak se vám líbila letošní sezóna? Oznámkujte ji jako ve škole