Za kampaní Mission Winnow stojí tabáková firma Philip Morris International (PMI), která je už mnoho let sponzorem Ferrari. Na vozech italské stáje se poprvé objevila na konci roku 2018.
Jednalo se a stále se jedná o kontroverzní krok. Tabáková reklama je zakázána a obě značky jsou tak podezírány z toho, že se kampaní snaží tento zákaz obejít.
V roce 2019 se logo objevilo na vozech Ferrari zhruba v polovině závodů. Vloni jen na prezentaci vozu SF1000 a v předsezónních testech. V závodech jsme ho neviděli ani jednou, ale to by se mohlo podle webu RaceFans letos změnit.
„Rozhodnutí o našem přístupu k jednotlivým událostem nebo závodům jsou založena na řadě faktorů, mimo jiné na předpisech platných v zemi a prostředí, ve kterém se závod koná. V pravý čas oznámíme plány na příští sezónu a konkrétní závody,“ řekl pro RaceFans viceprezident PMI pro interní komunikaci Tommaso di Giovanni.
„Mission Winnow nemá propagovat žádný produkt nebo značku. Mission Winnow je iniciativa na podporu dialogu o pozitivních změnách – našich i ostatních.“
„Prostřednictvím Mission Winnow chceme dát světu vědět, jak jsme se změnili, sdílet naši hrdost na transformaci, které lidé v PMI dosáhli, a nadále na ni pracovat.“