Mission Winnow se letos zřejmě vrátí na vozy Ferrari | Foto: Getty Images / Robert Cianflone

Foto: Getty Images / Robert Cianflone

Mission Winnow se letos zřejmě vrátí na vozy Ferrari

Logo kampaně velké tabákové firmy se letos po dlouhé přestávce vrátí na rudé vozy.

Za kampaní Mission Winnow stojí tabáková firma Philip Morris International (PMI), která je už mnoho let sponzorem Ferrari. Na vozech italské stáje se poprvé objevila na konci roku 2018.

Jednalo se a stále se jedná o kontroverzní krok. Tabáková reklama je zakázána a obě značky jsou tak podezírány z toho, že se kampaní snaží tento zákaz obejít.

V roce 2019 se logo objevilo na vozech Ferrari zhruba v polovině závodů. Vloni jen na prezentaci vozu SF1000 a v předsezónních testech. V závodech jsme ho neviděli ani jednou, ale to by se mohlo podle webu RaceFans letos změnit.

„Rozhodnutí o našem přístupu k jednotlivým událostem nebo závodům jsou založena na řadě faktorů, mimo jiné na předpisech platných v zemi a prostředí, ve kterém se závod koná. V pravý čas oznámíme plány na příští sezónu a konkrétní závody,“ řekl pro RaceFans viceprezident PMI pro interní komunikaci Tommaso di Giovanni.

„Mission Winnow nemá propagovat žádný produkt nebo značku. Mission Winnow je iniciativa na podporu dialogu o pozitivních změnách – našich i ostatních.“

„Prostřednictvím Mission Winnow chceme dát světu vědět, jak jsme se změnili, sdílet naši hrdost na transformaci, které lidé v PMI dosáhli, a nadále na ni pracovat.“

Doporučujeme

Články odjinud