Minimální hmotnost vozu v roce 2019 zase vzroste

Kimi Räikkönen Yeciah  |  06. 12. 2018 09:28

Jenom drobná poznámka. CFD (Computational Fluid Dynamics) není simulace proudění kapalin, ale tekutin. Mezi tekutiny patří totiž i plyny, pro jejichž simulaci se CFD používá.

Oganesson  |  06. 12. 2018 08:00

S několikaletým zpožděním , ale přece . 80kg pro jezdce je nejrozumnější a nejlogičtější věc která v F1 měla být dávno . Stop vychrtlíkům .

Ayrton Senna milanek001  |  05. 12. 2018 20:19

Jsem zvědavý - doufám, tedy že budou tu váhu nakonec kontrolovat průběžně, aby at nedocházelo k nějakým anorexiím v průběhu sezóny -
Třeba jen odhadem (nevím, jak je vlastně Perez velký - ale Ocon mohl mít výhodu z hmotnosti i když Ocon je vysokej a doháněl to jen anorexií nebo čím - takže vlastně by ... ? a Massa .... mohlo by to mít nějaký vliv
Kvjatovy by to mohlo pomoct, škoda Hartlyho, Ricimu?
Ti menší by mohli trošku ztratit

T.E.CH  |  05. 12. 2018 20:43

Tys měl problém dodělat základku viď.

Ayrton Senna milanek001  |  05. 12. 2018 20:55

No takhle bych to neřekl, ale z diktátu jsem nikdy lepší než 5tku asi nikdy neměl ... a nepřehámim

T.E.CH  |  05. 12. 2018 20:58

Neměl jsem na mysli pravopis. Vůbec jsi nepochopil tu anorexii.

Ayrton Senna milanek001  |  05. 12. 2018 21:02

U toho Ocona si myslím, že je lehký ale pak jsem si uvědomil, že asi ne malý a nechtěl jsem to už obracet - je to dvojsečné - je li lehký a vysoký zároveň u něj
Ale jestli ti jde o to - Tak jsem někde četl, že je zvážeji na začátku sezóny ... a pak neuvedli, kdy a jak to budou převažovat TJ pokud by nechali závaží celou sezónu stejné - tak i ti lehčí přijdou na vážení s 80ti nebo více KG a pak snížeji váhu (rychle) a budou mít zase výhodu v balastu ve zbytku sezóny ... - tj měli by je dovažovat každý závod nebo raději neděli, aby nemohli dělat kejkle s vodou třeba!!!
O to mi šlo

Pierre Gasly Ferda.  |  05. 12. 2018 21:17

Jezdci se váží po každém závodě, takže veškeré dohady jsou vyřešené.

Ayrton Senna milanek001  |  05. 12. 2018 21:22

Ale není uvedené, jak často se bude upravovat ona zátěž v sedačce.... doufám, že také při kvaldě i závodě
- Já nevím, jaký to má vliv a chápu, že celkovou hmotnost podstřelit nemohou, ale teoreticky by jí mohli přesunout z místa kam se určilo dorovnání na 80kg jinam - pokud tuto zátěž nebudou vyžadovat pokaždé a přesně - stejně jako celého vozu vyžadují

Pierre Gasly Ferda.  |  05. 12. 2018 21:29

Předpokládám, že se tak děje i po kvaldě a 80 kg je daných pravidly.

Pierre Gasly Ferda.  |  05. 12. 2018 21:31

Navíc závaží je na přesně určených viditelných místech. Udělat sčot je pak hodně jednoduché.

Fernando Alonso S-fan___  |  05. 12. 2018 21:20

Na pomocné škole dávají pětky, jo Pavlíku ? Jsi prostě vyjebaný Kimovec dementní, to víme dlouho.

Ayrton Senna milanek001  |  05. 12. 2018 21:24

to já nevím co ti tam dávali .... jak to mám vědět?

jurgenb  |  05. 12. 2018 20:15

Zase hmotnost nahoru. Sice jen o tři kila, ale i tak.
Když bych se chtěl dívat na těžká monstra, dívám se na závody trucků. F1 má být právě naopak - štíhlá, lehká, rychlá, mrštná, krásná a hlavně dominantní.

T.E.CH  |  05. 12. 2018 20:46

Tyhle kecy slyším pořád, jak ale zajistit pevnost, tuhost monopostu to už tady neřeknete. I když to bude o 30 kg těžši, tak na obrazovce to nepoznáš.

Georrge  |  06. 12. 2018 00:24

Stačí aby byly o metr kratší :) dneska jsou ty formule strašně dlouhé. A vykopnout ten blbý a těžký hybridní pohon.

A čemu to vadí? I s tou "enormní" hmotností (díky které se tady "rozčiluješ") a malým motorem dokáží zajíždět rekordy tratí. V čem je problém? Těch pár kil stěží nějakým způsobem poznáš, ty proporce auta nejvíce podléhají regulím a poté aeru.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

10. prosince | Zajímavé. Podle webu odkaz míří bývalý šéf Porsche v LMP1 Andreas Seidl do vedení McLarenu.
7. prosince | Oprava: Gala FIA zdá se už teď. odkaz
6. prosince | Toto Wolff prozradil, že si při oslavách titulu poranil přední zkřížený vaz.
6. prosince | Jak se vám líbila letošní sezóna? Oznámkujte ji jako ve škole