Jenson Button dostal na uvítanou penalizaci 15 míst za překročení limitního počtu komponent pohonné jednotky.
Design pohonné jednotky není podle Hasegawy stále dostatečně robustní. „Každé dva závody to musíme vyměnit a to není přijatelné,“ řekl pro Motorsport.com. „Myslíme si, že musíme mít více modifikací, abychom získali robustnost a to zvláště s rotujícími částmi.“
Honda ve voze Buttona vyměnila komponenty po čtvrtečních trénincích. „Po druhém tréninku kontrolujeme každou rotující část – motor, MGU-H. Viděli jsme, že se MGU-H chová trochu divně. Mechanici cítili trochu tření.“
„Diskutovali jsme to s japonskou stranou a v pátek ráno jsme se rozhodli to vyměnit. Je to část, která se otáčí 10 000x za minutu. Pokud máte pocit, že něco není v pořádku, nikdy to nevydrží. Byla tam určitá možnost, ale nestojí to za to.“
Foto: Getty Images / Dan Istitene