Mezi týmy, FIA a Pirelli nejsou žádné konflikty. Naopak

Pirelli zveřejnilo výsledky svého šetření, které vysvětlilo důvody neobvyklého počtu selhání pneumatik v průběhu Velké ceny Velké Británie. A dostává se mu maximální podpory.
Mezi týmy, FIA a Pirelli nejsou žádné konflikty. Naopak

Již několik týdnů před závodem na okruhu Silverstone se hovořilo o napjatém vztahu mezi týmy a jediným dodavatelem pneumatik, italskou firmou Pirelli. Série divokých selhání zadních gum při závodě ve Velké Británii by přirozeně vztahovou krizi jen prohloubila.

Opak je ale pravdou. Poté, co Pirelli zveřejnilo svou detailní, otevřenou analýzu příčin problémů na Silverstonu, se šéf oddělení motorsportu firmy Paul Hembery ozval s cílem vyjádřit vděk týmům F1, jezdcům i majiteli marketingových práv, společnosti FOM.

"Navzdory některým názorům prezentovaným některým lidmi, chtěl bych podtrhnout spolupráci a podporu, které se nám dostává od týmů, jezdců, FIA i FOM. V žádném případě se nesnažíme vymlouvat nebo někoho obviňovat. Našim zodpovědnostem jsme se postavili čelem, jak ostatně napovídá naše analýza. Jelikož ale nemáme kontrolu nad všemi aspekty, které mají vliv na naše pneumatiky, potřebujeme, aby všichni ostatní co nejvíce přispěli. A v této věci se nám dostává plné podpory od všech zúčastněných, za což jsme velmi vděčni," zakončil Paul Hembery.

Pirelli podobné problémy jako na Silverstone neočekává, přesto plánuje okamžitá opatření buď již pro nadcházející Velkou cenu Německa, nebo Velkou cenu Maďarska.

(Poznámka: ilustrační fotografie je fotomontáž)

Další článek: Pirelli vysvětlilo důvody selhání pneumatik, v Německu budou jiné

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,